سردار جوانی در جمع دانشجویان:

هدف از تحریم، وادار به مذاکره با آمریکاست / صهیونیست ها از مقابله به مثل مقاومت شوکه شدند

مشاور سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه گفت: دشمنان می‌خواهند با فشار و تحریم اقتصادی ایران، مسئولان را وادار به مذاکره با آمریکا کنند.

به گزارش خبرنگار سیاسی «خبرگزاری دانشجو»، سردار یدالله جوانی در نشستی که به همت بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور باغملک برگزار شد، با بیان اینکه دشمن از بدو انقلاب تا به حال چهار جنگ را به ما تحمیل کرده است، گفت: اولین جنگ آنها حمله رژیم صدام در سال 59 بود که به همت مردم ایران و رهبری امام خمینی (ره) شکست خورد.

 

مشاور سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه دومین جنگ را جنگ نرم معرفی کرد که مقام معظم رهبری از آن به شبیخون فرهنگی یاد کردند و فتنه تیر ماه 78 و خرداد 88 را نتیجه این جنگ دانستند که البته دشمن در 9 دی شکست سنگینی خورد.


وی جنگ سوم را جنگ علمی دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: دشمنان در این جنگ با ترور دانشمندان هسته ای قصد داشتند با ایجاد رعب و وحشت مانع اقتدار علمی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شوند که باز با عنایت پروردگار متحمل شکست دیگری شدند.


جوانی با اشاره به جنگ چهارم استکبار جهانی علیه ملت ایران، آن را جنگ اقتصادی و به فرموده مقام معظم رهبری آخرین تیر ترکش دشمنان دانست و خاطرنشان کرد: تحریم ها و فشار اقتصادی یک فرصت است که باید از آن خوبی استفاده کرد؛ ان شاءالله ملت ایران از این برهه حساس به خوبی عبور می کند و دشمنان قسم خورده خود را با دیگر در آخرین جنگ ناکام می گذارد.


مشاور سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه هدف این تحریم ها را فشار به مردم و مسئولان نظام ارزیابی کرد و افزود: دشمنان می خواهند با فشار و تحریم اقتصادی ایران، مسئولان را وادار به مذاکره با آمریکا کنند.

 

وی ضمن عبث خواندن این تئوری، ملت ایران را ملتی همراه با 32 سال گفتمان مقاومت معرفی و خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی در عبور از تحریم ها موثر و راهگشا خواهد بود.


جوانی درباره سوال یکی از دانشجویان مبنی بر به رسمیت شناختن رژیم غاصب صهیونیستی در جامعه بین المللی گفت: رژیم اسرائیل، سرزمین های اشغالی را به زور غصب کرده و ما این رژیم را جعلی دانسته و هرگز به رسمیت نخواهیم شناخت.


مشاور سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه نظام حاکم بر دنیا را غیرمشروع دانست و افزود: 120 کشور عضو جنبش غیر متعهد از انرژی هسته ای کشور ما به صراحت دفاع کردند، ولی آمریکا این را قبول ندارد.


وی رژیم صهیونستی را مورد حمایت چند ابرقدرت بر اثر لابی صهیونیست جهانی دانست و تاکید کرد: امروز در بین ملت های آزاده دنیا، منفورترین افراد، صهیونیست ها و دولتمردان آنها هستند.

 

جوانی در پایان حمله رژیم صهیونیستی در چند روز گذشته به غزه را حماقت دانست و گفت: صهیونیست ها از مقابله به مثل مقاومت شوکه شدند و انتظار این واکنش را نداشتند، در حالی که طبق وعده الهی، رژیم غاصب صهیونیستی رو به زوال و نابودی است.            

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.