اخبار کوتاه

حلقه انحرافی در راستای مصادره شعار مورد تأکید رهبر انقلاب مبنی بر دهه چهارم انقلاب، دهه پیشرفت و عدالت، فعالیت‌هایی را آغاز کرده است. در همین راستا، یکی از نیرو‌های به‌ظاهر تئوریک نزدیک به این حلقه، سلسله گفتارهایی را با عنوان گفتمان«پیشرفت و عدالت»، برگزار خواهد کرد. مخاطب اصلی این جلسات به‌ظاهر تئوریک، چهره‌های جوان حلقه انحرافی هستند.

 

***طبق برخی خبرها تعدادی از اصلاح‌طلبان در زاهدان و برخی شهرهای دیگر سیستان‌وبلوچستان به نمایندگی از جریانات اصلاح‌طلب در تهران، جلسات متعدد انتخاباتی با برخی فعالان سیاسی و متنفذان برگزار کرده‌اند. در همین حال، طیف افراطی‌تر اصلاح‌طلب این استان نیز به‌تازگی با کدهایی که از تهران دریافت کرده‌اند، منتظر نظر نهایی محمد خاتمی در تهران برای شدت بخشیدن فعالیت خود هستند.

 

*** پایگاه خبری دام‌پرس سوریه، نوشت: شکست‌های پی‌درپی گروهک موسوم به «ارتش آزاد» سوریه موجب شده تا آمریکا به استفاده از افسران باتجربه رژیم صهیونیستی در زمینه جنگ خیابانی متوسل شود. در این میان، با فاش شدن نفوذ 40 افسر صهیونیست به خاک سوریه، بار دیگر پشت پرده عناصر مزدور گروهک تروریستی ارتش آزاد برملا شد. این در حالی است که این افسران پس از ورود به خاک سوریه به دو گروه  20 نفره تقسیم شده و یک گروه از آنان به حلب واقع در شمال سوریه رفته و گروهی دیگر نیز راهی دمشق شده و در درگیری‌های اخیر اطراف فرودگاه بین‌المللی این شهر دست داشتند.

 

*** «ژان گنال» که با سرویس‌های اطلاعاتی فرانسه ارتباط دارد، در مقاله‌ای در نشریه «لوپوئن» فرانسه از آمادگی این کشور برای حمله نظامی به سوریه به بهانه مقابله با سلاح‌های شیمیایی خبر داد.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.