اخبار کوتاه

...

* پوستر‌های طراحی‌شده توسط ستاد تبلیغاتی یکی از کاندیدا‌های انتخابات ریاست‌جمهوری سال آینده نشان می‌دهد که این شخص در ادامه شگرد‌های تبلیغاتی فتنه‌ساز در انتخابات دور نهم ریاست‌جمهوری، به انتخاب رنگ پرداخته است. گفتنی است رنگ مورد نظر این نامزد، ریاست‌جمهوری فیروزه‌ای است.

* جریان‌های سلفی و تکفیری عراق که از سوی عربستان و قطر حمایت می‌شوند، به‌تازگی از دولت مالکی خواسته‌اند از پخش اذان شیعیان در اماکن عمومی که در آن، جمله؛ «اشهد ان امیرالمؤمنین علیاً ولی‌الله» گفته می‌شود، خودداری کند وگرنه دست به اقدامات انتحاری خواهند زد!

* با پیگیری‌‌های قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران، بالاخره با گذشت دو سال از فرار مدیر عامل سابق بانک ملی، پلیس بین‌المللی موسوم به «اینترپل»، نام وی را جزو افراد تحت تعقیب اعلام کرد. این اتفاق درحالی رخ می‌دهد که افکار عمومی داخل کشور از قوه قضائیه و نیروی انتظامی درخواست انجام اقدامات لازم برای بازداشت و دستگیری بین‌المللی متهم فراری را داشته‌اند و در همان ایام، محسنی اژه‌ای دادستان کل کشور اظهار کرده بود که دستگاه قضایی تمامی سعی و تلاش‌های دیپلماتیک و قانونی را برای بازداشت متهمان فراری پرونده اختلاس بزرگ انجام داده است.

* پایگاه خبری تحلیلی «آنتی‌وار» در مقاله‌ای به قلم «جان گلیزر» درخصوص تحریم‌های وضع شده علیه ایران و تأثیرات آن بر حکومت و مردم این کشور نوشت: «تحریم‌های اقتصادی سخت و بی‌سابقه واشنگتن علیه ایران عملاً به پایان راه خود رسیده‌اند و بی‌تأثیری آن‌ها به اثبات رسیده است و ادامه تحریم‌ها، تنها باعث شتاب ایران در پیشرفت در صنعت هسته‌ای منجر خواهد شد.»

* دو نفر از عناصر تشکیلاتی فرقه بهائیت که در استان مازندران، این فرقه را تبلیغ می‌کردند، هفته گذشته در یکی از شهرهای این استان بازداشت شده‌اند.

* هنوز چند روز از اکران عمومی فیلم ضدایرانی آرگو که به جریان تسخیر لانه جاسوسی در تهران از نگاه دولتمردان آمریکایی پرداخته و به‌خاطر نگرش سیاسی‌اش جایزه «گلدن گلوب» به آن تعلق گرفته است، در جهان نگذشته، دی‌وی‌دی‌های این فیلم با کیفیت بسیار خوب در شهر تهران توزیع می‌شود! و لینک آن در سایت‌های دانلودی قرار داده شده است.

* گفته می‌شود «محمد شفیع» سرکرده گروهک تروریستی «انصار» - باقیمانده گروهک تروریستی جندالشیطان که پس از دستگیری و اعدام ریگی تأسیس شده بود - که عملیات انتحاری چندی پیش چابهار در سیستان و بلوچستان را نیز به عهده داشت، به‌تازگی در پاکستان به هلاکت رسید. وی همچنین عملیات‌هایی بر ضد شیعیان در پاکستان نیز انجام می‌داده است.

* منابع آگاه از اقلیم کردستان عراق گزارش دادند، به‌زودی «عزت ابراهیم الدوری» معاون جنایتکار و فراری صدام، به دعوت مسعود بارزانی رئیس اقلیم کردستان عراق وارد این منطقه خواهد شد. این منابع فاش کردند، «الدوری» وارد منطقه «مخمور» شده و با تعدادی از رهبران تظاهرات موصل دیدار کرده است. همچنین این منابع افزودند: عزت الدوری به‌زودی با یوسف قرضاوی شیخ‌الازهر که در حال حاضر در رأس فتنه تجزیه عراق قرار دارد، دیدار خواهد کرد تا سرنوشت عراق را مشخص کنند!

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.