اخبار کوتاه

...

*  فیلم «لاله» که چندی پیش قرار بود توسط یکی از کارگردانان ایرانی هالیوودنشین با رویکردهای فمینیستی ساخته شود پس از آنکه مورد اعتراض گسترده واقع شد، ساخت آن منتفی شده بود، ولی ظاهراً اکنون در سکوت خبری و با سوءاستفاده از تمرکز جامعه بر روی جشنواره فجر، مجدداً کلید زده شده و ساخت آن با هزینه میلیاردی از سر گرفته شده است!


   *  به‌تازگی «مريم رجوي» سركرده گروهك تروريستي منافقين، طی برگزاری نشستی در پاریس، در اظهاراتي مضحك گفت: مردم ايران بايد انتخابات رياست‌جمهوري سال آينده را تحريم كنند. وي در ادامه در اظهاراتي مضحك‌تر مدعي شد سال آينده، سال تغيير در ايران است. اين در حالي است كه در اين نشست، شخصيت‌هاي سياسي آمريكايي مانند «نيوت گينگريچ» نماينده جمهوري‌خواه، «هاوارد دين» نماينده دموكرات، «بيل يچاردسون»، «جان بولتون» به همراه «ميشل اليو ماري» وزير سابق فرانسه، در این نشست حضور داشتند.


   *  بر اساس اخبار رسیده، این روزها، حجم اقدامات گروه‌های تروریستی وهابی در پاکستان علیه شیعیان افزایش زیادی یافته است که حکایت از برنامه‌های خطرناک دشمنان داخلی و خارجی این کشور دارد. در همین  راستا، طی روزهای گذشته «اقبال مسعود» از رهبران شیعه، در نزدیکی منزلش هدف گلوله قرار گرفت و به‌شهادت رسید. همچنین چهار تن از مردم عادی نیز هدف ترورهای کور این گروه‌ها قرار گرفته و به شهادت رسیده‌اند.


   *  شورای شهر بریتانیا قرار گرفتن هرگونه شعار و نماد مذهبی را در سر در خانه‌ها ممنوع اعلام کرد و آن را مغایر با قانون بریتانیا دانست. این در حالی است که مسلمانان بریتانیا از این تصمیم شورای شهر برآشفته‌اند و معتقدند شهادتین بر سر در خانه‌ها نشان‌دهنده ایمانشان است و آن‌ها باید بتوانند در کشوری که ادعای آزادی می‌کند، این کار را انجام دهند.


   *  «علیرضا نوری‌زاده» که در روزهای گذشته همواره از اندک مخاطبان خود خواسته با «نه» گفتن به انتخابات یازدهمین دوره ریاست‌جمهوری، آن را تحریم کنند؛ این‌بار در اظهاراتی متفاوت، از امیدهایی که مخالفان نظام جمهوری اسلامی به بعضی از انتخابات‌های در دوره‌های گذشته، سخن به میان آورد و خواستار شرکت آنان به‌نفع اصلاح‌طلبان و به امید پیروزی مجدد آنان شد.


   *  بی‌بی‌سی فارسی طی گزارشی این‌بار حرف خود را از زبان «شکوری‌راد» یکی از اصلاح‌طلبان زد و از هم‌اکنون، و پیشاپیش، خاتمی را پیروز انتخابات آتی ریاست‌جمهوری اعلام کرد: شکوری‌راد در این‌باره می‌گوید: اگر خاتمی بیاید و مانعش نشوند، پیروز انتخابات خواهد بود! این در حالی است که ضدانقلاب‌ها در انتخابات ریاست‌جمهوری سال 88 نیز با همین شگرد با القای پیروزی میرحسین موسوی، زمینه فتنه پس از انتخابات را فراهم کردند.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.