اخبار کوتاه

...

* **یک انتشارات فرانسوی، کتابی را با عنوان «پیدایش جوانان بسیجی در جمهوری اسلامی ایران» به قلم یک نویسنده یهودی و به زبان فرانسه به چاپ رساند. این کتاب سعی دارد جوانان بسیجی ایران را گروهی افراطی معرفی کند. این نویسنده اعتراف می‌کند که بسیجیان ایران مانع موفقیت توطئه‌های غرب علیه ایران شده‌اند.

* **همزمان با نزدیک شدن به ایام انتخابات ریاست جمهوری یازدهم، احمد منتظری، فرزند مرحوم حسینعلی منتظری، با حضور در نجف‌آباد و برگزاری سخنرانی‌ها و کلاس‌های مختلف، در حال ترویج شبهات سیاسی و اعتقادی با محوریت موضوع ولایت فقیه و حاکمیت است.

* **به دنبال علنی شدن اختلافات اخیر رؤسای دو قوه در جریان استیضاح وزیر کار، برخی از شخصیت‌های جریان اصلاحات در جلسه شب گذشته خود که با حضور برخی از فعالان انجمن اسلامی دانشگاه تهران در فتنه 88 برگزار گردید، بهترین حربه برای حذف جریان اصیل اصول‌گرایی را کوبیدن بر طبل اختلافات دولت و مجلس دانستند.

* **هیلاری کلینتون در نامه‌ای به منظور خداحافظی از پست وزارت امور خارجه، خطاب به بارک اوباما  نوشته است که وی باید اقدامات جدی و تازه را برای حل مشکلات سیاست خارجی آمریکا به ویژه مسئله ایران انجام دهد. وی به بارک اوباما پیشنهاد می‌کند با ایران مذاکره مستقیم انجام دهد و امتیازات گسترده دهد.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.