اخبار کوتاه

...

 

***نشریه آمریکایی فایننشنال تایمز، تحقق مذاکره با ایران را بسیار ضعیف دانست. این نشریه در این‌باره نوشت: «اگر به تصویر بزرگی از دیدگاه «آیت‌الله خامنه‌ای» نسبت به آینده نگاه کنید، می‌بینید که او ایران را برنده مناقشه اتمی می‌بیند که با تحریم‌ها سازگار شده است و از تغییرات سیاسی در خاورمیانه سود می‌برد؛ پس چرا باید جام زهر را اکنون بنوشد؟»

*** منابع خبری اعلام کردند در پی خودداری «گوردن سمیث» رئیس اجرایی شرکت نفت بحرین، «باپکو»، از اجرای دستور دیوان پادشاهی بحرین مبنی بر اخراج کارمندان شیعه از این شرکت و جایگزینی ده‌ها نظامی رژیم آل‌خلیفه در این شرکت، وی از سمت خود برکنار شد. طبق این دستور از وی خواسته شده بود 120 نفر از نظامیان آل‌خلیفه را در این شرکت استخدام و کارمندان و کارگران شیعه، به‌ویژه کسانی را که در قسمت پالایشگاه کار می‌کنند، اخراج کند.

*** براساس گزارش‌های رسیده، به‌تازگی تور‌های یک تا سه‌روزه باهزینه بسیار کم به شمال کشور ایجاد شده است که مغایر با موازین شرعی است. در این تور‌ها که اکثر شرکت‌کنندگان آن، جوانان با سنین کم هستند، اختلاط‌های نامشروع، سرو مشروبات الکلی و در مواردی موضوعی به‌عنوان استخر پارتی وجود دارد. گفتنی است گرداننده این تور‌ها فردی به‌عنوان م - ذ است که از افراد شرکت‌کننده از این تور به‌هنگام ثبت‌نام تعهد می‌گیرد تمام عواقب شرکت در این تور‌ها برعهده خودشان است!

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.