سردار غیب‌پرور در آیین افتتاحیه ۲۰۰ واحد مسکونی برای زلزله‌زدگان:

با وجود وحدت و همدلی در بین مردم و مسئولان چشم دشمن کور خواهد شد/ نظام مدیریتی کشور در مقابل دشمن، خودباوری خود را افزایش دهد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ما باید اذعان کنیم که بخشی از کاستی‌های اقتصادی متوجه دشمن است اما ملتی بزرگ، غیور و نجیب داریم که ارادت خود را به اسلام ثابت کرده اند و با وجود وحدت و همدلی در بین مردم و مسئولان چشم دشمن کور خواهد شد.

سردار غلامحسین غیب‌پرور در آیین افتتاحیه ۲۰۰ واحد مسکونی برای زلزله‌زدگان زیرپوشش سازمان بهزیستی کرمانشاه اظهار داشت: پس از وقوع زلزله ۷.۳ ریشتری در استان کرمانشاه طی ۴۵ روز نخست کار آواربرداری و اقدامات اولیه انجام و اولویت به بازسازی روستاها داده شد.

وی افزود: مددجویان سازمان بهزیستی در اولویت بودند و بسیاری از آنها مشکلات معلولیت جسمی دارند و در آن روزها متحمل مشقت زیادی شدند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه در موضوع بازسازی تمام سپاه‌های استانی حضور داشتند، خاطرنشان کرد: این کار امروز به همت خیران صورت گرفته و کلید ۲۰۰ واحد بازسازی شده را تحویل مردم می‌دهیم.

وی تصریح کرد:‌ این زلزله برای همه ما غم داشت و داغ ما هنوز التیام پیدا نکرده، اما در کنار این غم درس‌های بزرگی گرفتیم که اگر باهم باشیم و همت کنیم کارهای بزرگی می‌شود انجام داد و نقطه آغار آن هم حضور حضرت آقا در این مکان بود که شور و نشاط در همگان ایجاد کرد. سردار غیب‌پرور افزود: در زمانی که نظام و مردم شریف با مشکلاتی مواجه هستند با این وحدت و همبستگی کارهای بزرگی می‌توان انجام داد .

سردار غیب‌پرور با اشاره به حضور تمام دستگاه‌ها در بازسازی، گفت: امیدواریم دیگر شاهد این حوادث نباشیم و با بلندای تلاش مردم و مسئولان بر مشکلات فائق آییم تا چشم دشمن از این قدرت و عظمت کور شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ما باید اذعان کنیم که بخشی از کاستی‌های اقتصادی متوجه دشمن است اما ملتی بزرگ، غیور و نجیب داریم که ارادت خود را به اسلام ثابت کرده اند و با وجود وحدت و همدلی در بین مردم و مسئولان چشم دشمن کور خواهد شد.

سردار غیب پرور گفت: مطالبه به حق مردم از نظام مدیریتی کشور این است که به یک خودباوری بیشتری برسیم، چرا که دشمنی دشمن عیان شده و آنها در دشمنی از هیچ چیز دریغ نمی کنند.

سردار غیب پرور گفت: خطاب من به مسئولان- که خودم یکی از آنان هستم- این است که به خود بیاییم، ظرفیت های ما کم نیستند ما باید پرهیزگاری و صبر پیشه کنیم و نقشه دشمن را بشناسیم و قدم های خود را محکم کنیم همانطور که خداوند متعال می فرمایند: نترسید و به وعده خدا اعتماد کنید که اگر مومن باشیم دشمن به ما نمی تواند ضرری بزند.

وی ادامه داد: رییس جمهور خام امریکا گفت: شما ۴۰ سالگی انقلاب را نخواهید دید اما به کوری چشم او ملت ایران ۴۰۰ سالگی انقلاب را هم جشن خواند گرفت.

سردار غیب پرور در پایان تاکید کرد: مردم در مطالبه گری های خود مراقب موج سواری عناصر دشمن باشند.

شایان ذکر است براساس تفاهم نامه ای که بین سازمان بسیج سازندگی، استانداری کرمانشاه، سازمان بهزیستی و بنیاد مسکن، مقرر شد ۳۱۴ واحد مسکونی برای مدد جویان سازمان بهزیستی در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه ساخته شود. سردار غلامی رییس سازمان بسیج سازندگی در این رابطه افزود: رده های بسیج در مجموع ۷۲۹ واحد مسکونی تخریب شده را در دست احداث دارند که ۳۱۴ واحد آن برای مددجویان بهزیستی و مابقی واحدها به سایر هموطنان زلزله زده اختصاص داده می شود.

در پایان این مراسم کلید منازل احداث شده به ۶ نفر از مددجویان سازمان بهزیستی به نمایندگی از ۲۰۰ خانواده ای که منازل آن ها آماده شده است تحویل گردید.

 

پایگاه اطلاع رسانی بسیج

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.