شهادت ۹۷ فلسطینی در ۲۴ ساعت/ شمار شهدای غزه به ۳۰ هزار و ۶۳۱ نفر رسید + فیلم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هادی نیوز به نقل از ایرنا وزارت بهداشت فلسطین از افزایش شمار شهدای حملات ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر (۱۵ مهر) به ۳۰ هزار و ۶۳۱ نفر و شمار زخمی ها به ۷۲ هزار و ۴۳ نفر خبر داد.

براساس اعلام این وزارتخانه، ارتش رژیم صهیونیستی در ۱۰ مورد جنایت در طول ۲۴ ساعت گذشته در نوار غزه، ۹۷ فلسطینی را شهید و ۱۲۳نفر دیگر را زخمی کرد.

پایگاه خبری «الجزیره» نیز امروز سه شنبه با اشاره به بمباران اردوگاه النصیرات در جنوب نوار غزه از سوی رژیم صهیونیستی، در گزارشی تصویری از وضعیت فاجعه بار بیمارستان شهدای الاقصی خبر داد.

به گزارش ایرنا، با گذشت ۱۵۱ روز آغاز حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، در حالی که تلاش های میانجی ها برای حل این بحران ادامه دارد، نظامیان اشغالگر همچنان به جنایت خود ادامه داده و در حال خلق یک تراژدی و فاجعه ای دیگر هستند.

رژیم صهیونیستی در کنار تجاوزهای بی وقفه خود، با محاصره و جلوگیری از ارسال کمک های بشردوستانه و مواد غذایی نیز اوضاع را فاجعه بار تر کرده و منابع فلسطینی امروز سه شنبه اعلام کردند که ۱۷ نوزاد فلسطینی در بیمارستان کمال عدوان در شمال نوار غزه بر اثر سوء تغذیه و کم آبی به شهادت رسیدند.

پیش تر صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) ضمن هشدار در مورد افزایش تلفات کودکان فلسطینی در غزه اعلام کرده بود که نگرانی‌ها از مرگ کودکان در غزه به واقعیت تبدیل شد.

«کاترین راسل» مدیر اجرایی یونیسف با بیان اینکه هم اکنون بسیاری از کودکان در غزه دچار سوء تغذیه حاد هستند، تاکید کرده بود: کودکان فلسطینی در غزه در آستانه مرگ هستند.

راسل در حساب کاربری خود در رسانه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) نوشت: از هر ۶ کودک زیر ۲ سال در غزه، یک کودک دچار سوء تغذیه حاد است.

ویدئو: 
عکس ویدئو: 

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.