جیغ بنفش یک اصلاح‌طلب علیه سخنان خرازی!

واکنش‌ها به اظهارنظر صادق خرازی درباره در اختیارداشتن فهرست وطن‌فروشان اصلاح‌طلبی که به دشمن گرا می‌دادند، هنوز ادامه دارد...

 

 پس از هجمه‌هایی که عبدالله رمضان‌زاده، محمدعلی ابطحی، احمد پورنجاتی و صادق زیباکلام به وی وارد کردند، این‌بار اکبر اعلمی، نماینده اسبق اصلاح‌طلبان در مجلس شورای اسلامی، مطلبی را علیه مؤسس حزب ندای ایرانیان منتشر کرده است.

اعلمی در این‌باره در صفحه شخصی فیس‌بوک خود نوشت: «این آقازاده که پس از سال‌ها سکوت در آستانه انتخابات مجلس دوباره فیلش یاد هندوستان کرده، با تأسیس حزب «ندای ایرانیان» و استفاده از همه ظرفیت‌ها و تریبون‌های ریز و درشت، چپ و راست تا صداوسیما، برای سهیم‌شدن بیشتر در قدرت، خود را آماده می‌کند. درصورت وجود چنین مصادیقی، وی موظف بوده است اسامی این افراد را به مقامات مسئول منعکس و یا منتشر نماید و اگر برای حفظ موقعیت خود و طردنشدن ازسوی دست‌اندرکاران وقت چنین نکرده است، باتوجه به اینکه وی نماینده جمهوری اسلامی در پاریس بوده، به موجب ماده ۵۵۴ قانون تعزیرات اسلامی و به خاطر سکوت چندساله‌اش در عدم معرفی کسانی که به دشمن گرا می‌داده‌اند، باید به‌عنوان معاونت در جرم جاسوسی تحت تعقیب و مجازات قرار گیرد»!

گفتنی است، دوشب پیش با پیوستن شخص صادق خرازی به یکی از کمپین‌ها در شبکه‌های اجتماعی، در پاسخ به این پرسش که آقاصادق، چرا فهرست وطن‌فروشان را افشا نمی‌کنید، اظهار داشت: ان‌شاءالله به موقعش این اقدام صورت می‌گیرد!

 

بصيرت

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.