ژنرال اسرائیلی: بدترین شرایط ۲۰ سال گذشته را پشت سر می‌گذاریم

یک ژنرال صهیونیست اعتراف کرد، اسرائیل در یکی از سخت‌‌ترین دو راهی‌های تاریخ خود به سر می‌برد.

هادي نيوز: رونین مانلیس سخنگوی سابق ارتش رژیم صهیونیستی امروز شنبه درگفتگو با شبکه رادیو و تلویزیون سراسری رژیم صهیونیستی (کان) اعتراف کرد، اسرائیل در سخت‌‌ترین دو راهی خود به سر برده و کرانه باختری در حال تضعیف و فرسوده سازی (هر چه بیشتر) توانمندی ارتش اسرائیل است.

این مسئول سابق ساختار نظامی رژیم صهیونیستی در این رابطه تاکید کرد، دشواری شرایط فعلی اسرائیل حداقل در 20 سال گذشته بی سابقه بوده است.

مانلیس افزود: آنچه که در کرانه باختری در حال رخ دان است، یک هرج و مرج گسترده است که توان ارتش اسرائیل را برای انجام فعالیت‌های روتینش در کرانه باختری به شدت فرسوده ساخته است.

او اعتراف کرد: تمام نقاط کرانه باختری شاهد رویارویی و درگیری مستمر بین فلسطینیان و ارتش اسرائیل است.

به گفته وی در صدر این مبارزان، باید به مبارزان سرایا القدس ـ یا گردان جنین وابسته به سرایا القدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین)، گردان نابلس، عرین الاسود (بیشه شیران) و گردان بلاطه اشاره کرد.

گفتنی است پیش از این نیز رسانه‌های رژیم صهیونیستی به نقل از منابع آگاه در ارتش این رژیم فاش کرده بودند، ارتش برای سرکوب مبارزات ملت فلسطین در کرانه باختری، بیش از 70 درصد از توانمندی‌های پیاده خود را به حال آماده باش در آورده است.

تسنيم

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.