دو دستگی شدید ضدانقلاب پس از منشور مهسا

منشور مهسا یا همان منشورهمبستگی که با حضور 4 عنصر ضدانقلاب در بحبوحه اتفاقات سال گذشته تشکیل شد و به یکباره با توجه به اختلافات شدید بین رضا پهلوی و حامد اسماعیلیون از هم پاشید حالا به جریان اختلافی شدید در اردوگاه ضدانقلاب بدل شده است.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز امیرحمزه نژاد- منشور مهسا یا همان منشورهمبستگی که با حضور 4 عنصر ضدانقلاب در بحبوحه اتفاقات سال گذشته تشکیل شد و به یکباره با توجه به اختلافات شدید بین رضا پهلوی و حامد اسماعیلیون از هم پاشید حالا به جریان اختلافی شدید در اردوگاه ضدانقلاب بدل شده است. 
غیر از این دو فرد مصی علینژاد و نازنین بنیادی هم با شعار زن زندگی آزادی در این منشور حضور داشتند. نازنین بنیادی اخیرا بیان کرده بود که همبستگی در اردوگاه ضدانقلاب یک پروژه شکست خورده 44 ساله است. از سوی دیگر حامد اسماعیلیون نیز اخیرا مصاحبه کرده و گفته است که ضدانقلاب پیشتر هم نتوانسته متحد شود و شکست منشور همبستگی را به فضای کلی معاندین در 44 سال گذشته نسبت داده است که هم نظری بنیادی و اسماعیلیون بسیار قابل تاملی است.
اخیرا دو دستگی خاصی نیز بعد از این ماجرا در بین ضدانقلاب بوجود آمده است که میان چپی‌ها و سلطنت طلبان این بیشتر دیده می شود. چندی پیش بود که رضا پهلوی شعار زن زندگی آزادی را حذف کرده بود و بعد از آن بسیاری از سلطنت طلبان مطرح کردند که کار درستی کرده و شعار های سلطنت طلبانه از جمله «شاه میهن آبادی» را شعار درست خوانده بودند. البته رضاپهلوی بعد از مدتی با فشار فضای مجازی دوباره این شعار را به صفحه مجازی خود در ایکس (توییتر سابق) اضافه کرد. 
نکته جالب توجه آن است که چپی ها شعار زن زندگی آزادی و همچنین اغتشاشات سال گذشته را موجی می دانند که از سوی آنان ایجاد شده است. سال گذشته نیز مجادله ای بر سر پرچم شاه و خورشید و پرچم تجزیه طلبان که «گلشیفته فراهانی» آنرا با تصویری از مهسا امینی منتشر کرده بود، بوجود آمد. این بازیگر خارج نشین در یک پست با عنوان اینکه «برای پرچم شیر و خورشید وکوفت و زهر مار دعوا می کنید» باعث عصبانیت بیشتر سلطنت طلبان شده بود؛ این درحالی است که وی به طور خانوادگی گرایشات چپی دارد.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.