نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین:

معرفی شیعه و اهل بیت به جهان بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی است

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: با پیروزی انقلاب و استقرار نظام اسلامی شیعه و اهل بیت به دنیا معرفی شد؛ به‌گونه‌ای که می‌توان گفت بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب و نظام اسلامی معرفی اهل بیت به دنیا است.

حجت‌الاسلام محمدرضا تویسرکانی نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در جمع بسیجیان خراسان شمالی در بجنورد، با گرامیداشت ایام چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، به تبیین خدمات و برکات انقلاب و نظام در کشور پرداخت.

وی با بیان اینکه در چهار دهه گذشته دستاوردهای شگفت‌انگیزی از قبل انقلاب و نظام اسلامی در کشور به دست آمده است، تصریح کرد: خودکفایی در تولید محصولات مختلف و قطع وابستگی از بیگانگان، بی‌نیاز شدن از وارد کردن بنزین و سایر سوخت‌ها، توسعه کشاورزی و صنعت، پیشرفت در عرصه‌هایی چون نانوتکنولوژی و توسعه نظامی تنها بخشی از پیشرفت‌های صورت گرفته در ۴۰ سال گذشته است.

 

حجت‌الاسلام تویسرکانی با اشاره به دستاوردهای معنوی نظام اسلامی خاطرنشان کرد: در دوران رژیم ستم‌شاهی کسی با اهل بیت و مذهب شیعه آشنایی چندانی نداشت و شیعه در دنیا تنها به‌عنوان یک فرقه شناخته می‌شد؛ اما با پیروزی انقلاب و استقرار نظام اسلامی شیعه و اهل بیت به دنیا معرفی شد؛ به‌گونه‌ای که می‌توان گفت بزرگ‌ترین دستاورد انقلاب و نظام اسلامی معرفی اهل بیت به دنیا است.

وی با اشاره به سایر شئون قدرت سخت و نرم نظام اسلامی، افزود: به گواه دوستان و دشمنان امروز ایران اسلامی درزمینه مؤلفه‌های قدرت و شاخص‌های اقتدار در زمره هفت کشور قدرتمند دنیا قرار دارد.

حجت‌الاسلام تویسرکانی با یادآوری پیشرفت‌های علمی ایران در چهار دهه گذشته، گفت: اکنون در بخش تولید علم و فناوری در میان ۱۰ کشور برتر تولیدکننده علم و تکنولوژی در جهان هستیم و این مسیر با قدرت ادامه خواهد یافت.

وی اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب در این زمینه فرمودند: باید به آن میزان از پیشرفت علمی برسیم که اگر کسی می‌خواهد در دنیا علم بیاموزد باید نخست زبان فارسی بیاموزد.

 

حجت‌الاسلام تویسرکانی در ادامه با بیان اینکه هدف اصلی انقلاب اسلامی زمینه‌سازی برای ظهور مهدی موعود (عج) است، افزود: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی هم مرجع تقلید در اذهان مردم همان نایب امام عصر (عج) بود؛ ازاین‌رو باید گفت جمهوری اسلامی تنها یکی از میوه‌های انقلاب اسلامی است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: بر این اساس هدف غایی انقلاب اسلامی، زمینه‌سازی برای ظهور، برپایی اسلام در گستره جهانی، برپایی عدل و داد و برانداختن ظلم در سطح دنیا است.

پایگاه اطلاع رسانی بسیج

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.