سردار اشتری:

هوشیاری مردم موجب شکست توطئه‌های دشمنان شده است

فرمانده ناجا گفت: با هوشیاری مردم، توطئه و فتنه‌هایی خنثی شده‌اند که هرکدامشان می‌توانستند یک نظام سیاسی را دگرگون کنند.

هادي نيوز:  سردار سرتیپ «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی در «همایش ملی ناجا و جامعه اسلامی مبتنی بر منظومه فکری مقام معظم رهبری» که صبح امروز (دوشنبه) در ستاد ناجا برگزار شد، با تسلیت شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: سردار سلیمانی فرمانده‌ای ولایی بود که خون این بزرگوار باعث تقویت نظام جمهوری اسلامی ایران و همبستگی داخلی و ناامیدی دشمنان شد و امیدواریم بتوانیم راه و مکتب سردار سلیمانی را ادامه دهیم.

وی در ادامه با تبریک ایام‌الله دهه فجر عنوان کرد: مردم امسال چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفته‌اند و در راهپیمایی ۲۲ بهمن با شکوه بیشتری حضور پیدا خواهند کرد.

فرمانده ناجا گفت: انقلاب اسلامی که با رهنمود‌های امام خمینی (ره) شکل گرفت، بیشترین تغییرات را در منطقه و جهان به وجود آورد و جهان تا کنون شاهد چنین انقلابی نبوده است.

سردار اشتری خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم به گذشته نگاه کنیم، می‌بینیم که دشمنان مشکلات زیادی برای کشور ما به وجود آوردند و دشمنان در غرب، شرق و جنوب به دنبال تجزیه کشور و ضربه زدن به انقلاب اسلامی بوده‌اند.

وی اضافه کرد: دشمنان با حمایت از صدام در جنگ تحمیلی به دنبال شکست نظام جمهوری اسلامی ایران بودند، اما با اعتقاد، ایستادگی و مقاومت مردم، دشمنان شکست خوردند.

فرمانده ناجا افزود: امروز هم با هوشیاری مردم، توطئه و فتنه‌هایی خنثی شده‌اند که هرکدامشان می‌توانستند یک نظام سیاسی را دگرگون کنند. این انقلاب مسیر خودش را شتابان طی کرده و در چله دوم انقلاب هم شاهد پیشرفت‌های متعددی خواهیم بود.

ادامه دارد...

دفاع پرس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.