رونمایی مقاومت از پهپاد‌های ساقط شده ارتش رژیم صهیونیستی در جنین

گردان جنین وابسته به گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی) تصاویری از برخی پهپاد‌های ساقط شده ارتش رژیم صهیونیستی در جریان یورش آن‌ها علیه جنین را منتشر کرد.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز به نقل از دفاع پرس : گردان جنین وابسته به گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) امروز تصاویری از پهپاد‌های سرنگون شده ارتش رژیم صهیونیستی در جریان یورش اخیر علیه جنین را منتشر کرد.

گردان جنین در جریان رویارویی نظامی اخیر در اردوگاه جنین که ۴۰ ساعت به درازا کشید توانست پنج فروند پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی را ساقط کند.

این در حالی است که ارتش رژیم صهیونیستی روز گذشته به سرنگونی چهار فروند پهپاد خود در عملیات اخیر علیه جنین اعتراف کرده است که یکی از مهمترین آن‌ها پهپاد Matrice ۳۰۰ RTK بوده است.

گفتنی است در جریان عملیات دو روزه ارتش رژیم صهیونیستی علیه جنین، صهیونیست‌ها در نظر داشتند با بازداشت گسترده مبارزان مقاومت و از بین بردن تسلیحات و تجهیزات نظامی آن‌ها از عملیات‌های تیراندازی و موشکی آن‌ها که در برهه اخیر افزایش پیدا کرده بود، جلوگیری کنند.

این عملیات در نهایت با مقابله قوی مبارزان مقاومت از مسافت صفر در برابر نظامیان صهیونیست، اهداف نظامی‌اش را محقق نکرد و صهیونیست‌ها همچون همیشه پس از ناکامی در جنگ در برابر مقاومت رو به هدف قرار دادن مناطق مسکونی جنین آوردند که طی آن ۱۳ نفر از جمله پنج کودک به شهادت رسید و ۱۲۰ نفر نیز زخمی شدند.

انتهای پیام/ * 

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.