ایران، جایگزین اروپا برای مقصد گردشگران روس‌

اتحادیه صنعت گردشگری روسیه اعلام کرد با نزدیک شدن به فصل پربار پاییز، تقاضا برای تور‌های ایران افزایش یافته و راه‌اندازی سفر‌های بدون روادید برای گروه‌ها باعث جذب بیشتر روس‌ها به این کشور خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز به نقل از بصیرت : جنگ اوکراین باعث ایجاد تنش جدی بین روسیه و کشور‌های اروپایی شده است. به طوری که در طول این مدت اتحادیه اروپا با دنباله‌روی از آمریکا سلاح‌های پیشرفته نظامی را در اختیار اوکراین قرار دادند و عملا در جنگ اوکراین کنار دولت زلنسکی ایستادند. روند کنونی باعث شده است که فاصله جدی بین روسیه و اروپا بوجود بیاید.

اتحادیه صنعت گردشگری روسیه اعلام کرد با نزدیک شدن به فصل پربار پاییز، تقاضا برای تور‌های ایران افزایش یافته و راه‌اندازی سفر‌های بدون روادید برای گروه‌ها باعث جذب بیشتر روس‌ها به این کشور خواهد شد. به گفته دیمیتری آروتیونوف، مدیرکل شرکت گردشگری «آرت ـ تور» ایران جایگزینی برای کشور‌های بسته، در درجه اول اروپا تبدیل شده است.

ماکسیم رشتنیکوف، رئیس وزارت توسعه اقتصادی فدراسیون روسیه چهارشنبه گذشته گفت که آغاز اولین سفر‌های بدون روادید به ایران و چین از اول اوت برنامه‌ریزی شده است. در چارچوب آن، گردشگران هر دو کشور می‌توانند به مدت دو هفته در گروه‌های سازمان‌یافته ۵ تا ۵۰ نفره بدون ویزا سفر کنند. تارنمای این اداره پیش از این فهرستی از تورگردانان روسی و ایرانی را منتشر کرده است که آمادگی خود را برای پذیرایی از گردشگران در کشور‌های خود اعلام کرده‌اند.

انتتهای پیام/* 

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.