تشییع باشکوه شهید مدافع حرم در بهارستان/ پیکر شهید "رستمی" در امامزاده لطیف (ع) آرام گرفت

پیکر پاک شهید مدافع حرم "یحیی رستمی" ‌با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده‌های معظم شهدا در شهرستان بهارستان تشییع و به خاک سپرده شد.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز به نقل از تسنیم :   آیین تشییع پیکر مطهر شهید مدافع حرم آل‌الله "یحیی رستمی" در آستانه اربعین حسینی به وطن بازگشته و با حضور خانواده‌های معظم شهدا، اقشار مختلف مردم و مسئولان شهرستان سرور وسالار شهیدان حضرت اباعبدالحسین (ع) در شهرستان بهارستان تشییع شد.

در این مراسم که صبح امروز از مقابل حوزه مقاومت بسیج حضرت ثامن‌الائمه برگزار شد مردم شهیدپرور بهارستان و عاشقان اهل بیت علیهم السلام با سر دادن شعارهای «یا زهرا(س)»، «یا زینب(س)»، «لااله‌الاالله»، «حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست»، «هیهات منا الذله» و «این گل پرپر ماست هدیه به رهبر ماست» پیکر پاک این شهید سرافراز را تا آستان مقدس امامزاده لطیف (ع) بدرقه کردند.

همچنین پیکر مطهر این شهید مدافع حرم که در کشور سوریه و در راه دفاع ازحرم اهل بیت(ع) به فیض شهادت نائل آمد، در آستان مقدس امامزاده لطیف (ع) بهارستان به خاک سپرده شد.

گفتنی است پنجشنبه هفته گذشته شهید مدافع حرم یحیی رستمی از سبز پوشان سپاه پاسداران که ساکن شهر نسیم شهر شهرستان بهارستان بود، در کشور سوریه و در راه دفاع ازحرم اهل بیت(ع) به فیض شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/* 

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.