شنیده شدن انفجار مهیب در گرگان؛

جزئیات حادثه سقوط شی ناشناخته در گرگان / زخمی شدن یک بانوی گرگانی در اثر انفجار

رئیس پلیس استان گلستان درخصوص انفجار مهیبی که در شهرستان گرگان اتفاق افتاد، گفت: دقایقی قبل سقوط شی ناشناسی در چهارراه استاندارد شهرستان گرگان را شاهد بودیم که اکنون کارشناسان در حال بررسی هستند شهروندان نگران نباشند امنیت در شهر کاملا برقرار است.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز به نقل از زنان نیوز:  رئیس پلیس استان گلستان از انفجار مهیبی در چند نقطه گرگان خبر داد و اظهار کرد: دقایقی قبل سقوط شی ناشناسی در چهارراه استاندارد شهرستان گرگان را شاهد بودیم که اکنون کارشناسان در حال بررسی هستند شهروندان نگران نباشند امنیت در شهر کاملا برقرار است.

وی با تاکید بر اینکه امنیت کاملا در شهر گرگان کاملا برقرار است، تصریح کرد: در یک الی دو نقطه خارج از شهر گرگان نیز این انفجار اتفاق افتاده است ولی شهروندان نگران نباشند اکنون امنیت و آرامش در شهرستان کاملا برقرار است. به گزارش زنان ایران، در پی حادثه انفجار مهیبی که در شهرستان گرگان رخ داد یک بانوی گرگانی در بلوار استاندارد این شهرستان زخمی شد که او را به بیمارستان منتقل کردند. به گفته برخی از منابع خبری این شی ناشناسی که در آسمان گرگان منفجر شد پهباد دست‌سازی بود که باعث صدمه زدن به مغازه‌ها و شکستن شیشه‌های اتومبیل و خانه‌های اطراف محل حادثه شد. هم اکنون نیروهای امدادرسانی آتش‌نشانی شهرداری گرگان در محل حادثه سقوط شی ناشناس در خیابان‌ رودکی دوم حضور دارند و بررسی‌ها در این زمان از لحظه نخست انفجار آغاز شده است.

یکی از شاهدان عینی از لحظه انفجار مهیب در گرگان گفت: صدای مهیبی مانند جبهه و جنگ شنیده شد بعد صدای شکستن شیشه‌ها را شنیدیم لحظه‌ای که بیرون آمدم دیدم شیشه اتومبیلم هم صدمه دیده است. این بانوی گرگانی ادامه داد: خیلی ترسیده بودم لحظه شنیدن صدای انفجار، خانه‌ها کاملا تکان خورد و شیشه‌های ساختمان ما کاملا خورد شد. خبرگزاری فارس در خبری به نقل از یک منبع آگاه آورده است که آزمایش موشکی وزارت دفاع علت حادثهٔ گرگان بود. در بخشی از این خبر آمده است : حادثهٔ گرگان در فرایند آزمایش موشک وزارت دفاع رخ داده و اخبار منتشر‌شده دربارهٔ ساقط‌شدن پهپاد صحت ندارد. در فرایند آزمایش این موشک سرجنگی منحرف می‌شود و به محلی غیر از مکان معین‌شده برخورد می‌کند. سر جنگی این موشک قابلیت چند‌تکه‌شدن برای اصابت به اهداف مختلف را دارد که همین امر منجر به برداشت اشتباه و تلقی ۸ انفجار را ایجاد کرده است. خوشبختانه این حادثه تلفاتی نداشته است. خبرنگار: سمیرا رجبی انتهای پیام/*

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.