رسانه‌های صهیونیستی: ابتکار عمل در جبهه‌ شمالی کاملا در اختیار حزب‌الله است

رسانه‌های صهیونیستی با اشاره به اینکه اکنون ابتکار عمل در جبهه شمالی فلسطین اشغالی کاملا در اختیار حزب‌الله بوده و ارتش اسرائیل سرخورده شده تاکید کردند اسرائیل امروز با یک تهدید موجودیتی بزرگ مواجه است.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز به نقل از تسنیم :  رسانه‌های صهیونیستی با ابراز نگرانی درباره تشدید حملات موشکی حزب‌الله به مناطق شمالی فلسطین اشغالی اعلام کردند که حزب‌‌الله اگر بخواهد قدرت رسیدن به عمق اسرائیل (فلسطین اشغالی) را دارند.

ابتکار عمل در جبهه شمالی در اختیار حزب‌الله است

این رسانه‌ها گزارش دادند، واقعیت آن است که ابتکار عمل امروز در جبهه شمالی در دست حزب‌الله است و ارتش اسرائیل سرخورده شده و مدتی طولانی است که در موضع دفاعی قرار دارد.

«ایغزر مارون چنی» فرمانده سابق نیروی دریایی ارتش صهیونیستی در گفت‌وگو با شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی در این زمینه اعلام کرد که ما نمی‌توانیم بفهمیم حزب‌الله چه می‌خواهد و چه برنامه‌ای دارد. آنچه که امروز در جبهه شمالی از سوی حزب‌الله شاهد آن هستیم، تنش‌هایی است که به تدریج شدت می‌گیرد.

رسانه‌های عبری همچنین در واکنش به تشدید عملیات‌های موشکی حزب‌الله علیه مواضع رژیم صهیونیستی اعلام کردند که هم‌زمان با جنگ زمینی در نوار غزه، حملات حزب‌الله به جبهه شمالی اسرائیل (فلسطین اشغالی) نیز شدت گرفته است.

این رسانه‌ها افزودند، حملات حزب‌الله دیگر محدود به مناطق مرزی نیست بلکه مستقیما عمق جبهه شمالی را هدف قرار می‌دهد.

شبکه 14 تلویزیون رژیم صهیونیستی در این راستا گزارش داد که (سید) حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله به آرامی دامنه عملیات‌های حزب‌الله را در جبهه شمالی اسرائیل افزایش می‌دهد و آنچه که طی هفته‌های گذشته از حزب‌الله دیده‌ایم حتی یک درصد از قدرت واقعی این حزب هم نبود.

رسانه‌های صهیونیستی ارزیابی می‌کنند که قدرت موشکی حزب‌الله معادل قدرت چند ارتش اروپایی در کنار هم است و این حزب زرادخانه‌ای مملو از 160 تا 200 هزار موشک دارد.

اسرائیل در معرض یک تهدید موجودیتی بزرگ قرار دارد

از طرف دیگر رسانه‌های عبری زبان امروز در گزارش‌های خود از جنگ غزه اعلام کردند که اگر اسرائیل در جنگ از حماس و سپس از حزب‌الله شکست بخورد مناطق النقب و الجلیل را از دست خواهد داد و این یک تهدید موجودیتی برای اسرائیل است.

روزنامه اسرائیل هیوم در این زمینه با انتقاد اظهارات مقامات صهیونیست از جمله «آهارون هالیوا» رئیس شعبه اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی (امان) که گفته بود اسرائیل اکنون در معرض جنگ موجودیتی قرار ندارد، اعلام کرد، اینگونه اظهارات بیانگر شکست فکری حاکم بر نهادهای امنیتی و نظامی اسرائیل است.

در ادامه این گزارش آمده است، بنیامین نتانیاهو قبلا اعلام کرده بود جنگی که اسرائیل در غزه به راه انداخته یک جنگ موجودیتی است و ممکن است این جنگ آرام نشود. بنابراین اظهاراتی که افرادی چون آهارون هالیوا مطرح می‌کنند نشان می‌دهد که ما اکنون در برابر یک سوء برداشت اساسی در نهادهای امنیتی و اطلاعاتی اسرائیل قرار داریم که منجر به شکست اطلاعاتی و عملیاتی آن شده است.

این رسانه عبری تاکید کرد، جنگی که امروز شاهد آن هستیم یک جنگ موجودیتی علیه جامعه و کل اسرائیل بوده و یک تله موجودیتی خطرناک که ممکن است اسرائیل در آن گرفتار گردد، تشکیل ارتش عربی فلسطینی است که یک تهدید موجودیتی بزرگ برای اسرائیل خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.