منابع سوری:

روسیه رجزخوانی آمریکا برای سوریه را با تشدید عملیات ضد تروریسم پاسخ می‌دهد

منابع نظامی و دیپلماتیک سوریه گفتند، روسیه ضمن صدور فرمان به نیروهای خود در خاک سوریه برای پاسخ به هر اقدام تحریک آمیز آمریکا در این کشور نبردها در حلب، حماه و ریف دمشق را شدت می‌دهد...

هادي نيوز: منابع نظامی سوریه  در دمشق خبر دادند: ارتش سوریه در برهه پیش رو با همکاری و هماهنگی متحدان روسی و ایرانی خود نبردها در حلب، حماه و ریف دمشق را شدت می‌دهد.

این منابع افزودند: نزاع دیپلماتیک اخیر بین روسیه و محور غربی در شورای امنیت و سپس تنش ایجاد شده بین مسکو و واشنگتن رهبری روسیه را بر آن داشت از مسئولین نظامی خود در سوریه بخواهد ضمن آماده باش کامل نقشه‌های حملات جدید علیه برخی مناطق راهبردی را وضع کنند تا با رسیدن به دستاوردهای میدانی به رجز خوانی آمریکا در پرونده سوریه علیه مسکو پاسخ بدهد.

منابع مذکور گفتند : مناطقی که هم اینک از اهمیت بیش‌تری برای سوریه و متحدانش برخوردار است، شهر حلب و حومه آن، حماه و حومه آن، ریف دمشق و درعا است و طی روزهای آتی اخبار مسرت بخشی درباره آزادی مناطق جدید می‌شنویم.

منابع سوری تاکید کردند: روسیه با ورود به مرحله جنگ سرد ناوگان دریایی نظامی خود و سیستم‌های پدافند هوایی را در مناطق امن سوریه که تحت تسلط دولت سوریه قرار دارد، تقویت می‌کند.

این منابع افزودند: مسکو به مسئولین نظامی خود در سوریه دستور داده در صورت حمله احتمالی آمریکا به موضع نظامی یا دولتی سوریه بدون نظرخواهی از رهبری روسیه مداخله فوری کند.

 

فارس

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.