جانشین نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:رسالت اصلی اصحاب رسانه تشویق به حضور حداکثری مردم در انتخابات است

جانشین نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: اصحاب رسانه در تشویق مردم برای حضور حداکثری در انتخابات نقش موثری دارند و می توانند با قلم و بیان خود از آرمان های انقلاب حفاظت کنند.
 

حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی روز دوشنبه در نشست نقش و وظایف رسانه در انتخابات اظهار کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات نشان از تبعیت مردم از رسالت شهدا و آرمان های امام راحل (ره) را دارد و باعث ناامیدی دشمنان اسلام می شود.

وی قانون گرایی و بازسازی حیات طیبه دینی را از دیگر وظایف اصحاب رسانه نام برد و افزود: رسانه ها باید متکی به قانون بوده وفقط در چهارچوب قانون حرکت کنند.
امام جمعه بجنورد با اشاره به تاکیدات رهبرمعظم انقلاب در خصوص موضوع حق الناس درانتخابات گفت: رسانه ها باید در تبیین فرمایشات رهبری نقش فعال داشته باشند ومصادیق حق الناس در انتخابات را با روش های بهتری به مردم نشان دهند.
جانشین نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: در احادیث داریم که شایسته ترین افراد کسانی هستند که پیرو خط ابراهیم (ع) باشند بنابراین اصحاب رسانه باید افراد شایسته را به مردم معرفی کنند تا افراد درستی به مجلس معرفی شود.
وی با اشاره به انتخابات مجلس خبرگان رهبری افزود: مجلس خبرگان حکم سر نظام را دارد بنابراین باید کاندیدای مجتهد، نظام باور و ولایت مدار را انتخاب کنیم.
وی تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی در حکم عقل ملت است وعصاره ملت و ارزشهای انقلاب است بنابراین در انتخاب افراد اصلح دقت کافی را داشته باشیم.
رئیس بسیج رسانه خراسان شمالی نیز در این نشست گفت: انتخابات یکی از اصول اقتدار ملت است و رسانه ها هم در ایجاد شور و نشاط انتخابات نقش اساسی دارند.
محسن زاهد احمدی با بیان این که بصیرت افزایی و آگاهی بخشی جامعه از وظایف اصحاب رسانه است افزود: رسانه ها نقش مهمی در روشن شدن ارزش های انقلاب و آرمان های امام راحل دارند.

ایرنا

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.