پشت پرده جنایت اسیدپاشی لو رفت!

اصرار رسانه‌های ضدانقلاب و حامیان فتنه بر نسبت‌دادن ماجرای اسیدپاشی به «آمران‌به‌معروف» و «بدحجاب» جازدن قربانیان این جنایت، از یک سناریوی از پیش طراحی‌شده حکایت می‌کند.

 

پس از چند روز فضاسازی رسانه‌ای و سیاسی، «سامانتا پاور» نماینده آمریکا در سازمان ملل، در صفحه توئیتر خود نوشت: «آمریکا حملات غیرانسانی علیه زنان در ایران را که گفته می‌شود به‌دلیل نداشتن حجاب بوده، محکوم می‌کند. ما از دولت ایران می‌خواهیم عاملان این امر را محاکمه کند. تظاهرات هزاران نفری نمایش چشمگیری از همبستگی با زنان ایران است.»

 همزمان رادیو فردا، ارگان رسمی سازمان سیا، هم مدعی شد: «گفتمان اسلامی، اسیدپاش(!) تربیت می‌کند.» و سحام‌نیوز از قول فائزه هاشمی ادعا کرد: «تاکنون نشانه‌ها[؟!] دال بر این است که اسیدپاشی یک مسئله عمومی است و نه شخصی و انتقام‌جویانه. اگر قرار باشد مانند سایر اتفاقات، کسانی که جرم را مرتکب شده‌اند، پشتشان به جایی گرم باشد و مجازات نشوند، این قضیه خطرناک خواهد بود.»!

از سویی هم‌راستا با نشریات و رسانه‌های زنجیره‌ای داخلی، نیویورک‌تایمز و نوول ابزرواتور از سیاه‌نمایی علیه ایران استقبال کرده، مدعی شدند اسیدپاشی علیه افراد بدحجاب و همسو با طرح حمایت از آمران‌به‌معروف بوده است.همچنین در حالی که پایگاه ضدانقلاب کلمه مدعی بود برخی مسئولان(!؟) تحریک به اسیدپاشی کرده‌اند، شورای هماهنگی سبز (گروهک چند نفره مقیم پاریس) پس از سال‌ها، آفتابی و مدعی شدند اسیدپاشی از خشونت‌گرایی دینی برمی‌خیزد.گفته می‌شود در تجمعات اخیر شعارهایی از این دست شنیده شد:‌ «اسیدپاشی جنایت، قانونگذار حمایت»!، «طرح صیانت از حجاب و عفاف، تبعیض آشکار علیه زنان»!، «طرح حمایت از آمران‌به‌معروف را از دستور مجلس خارج کنید»،‌ «اجازه ندهیم جنایت علیه زنان با اسم دین و اسلام قانونی شود»؟!‌ «بسیجی، داعشی مرگ به‌تو مرگ به‌تو»! «مرگ بر افراطیون دینی» و...

 نکته جالب اینکه یک نهاد امنیتی به‌تازگی مردی را در تجمع اصفهان بازداشت کرد که با آرایش و لباس زنانه قصد تحریک مردم به تجمع و اعتراض علیه نهادهای کشور را داشت. از این مرد زن‌نما که بازجویی از وی در این نهاد امنیتی ادامه دارد برخی ادوات ارتباطی و جاسوسی نیز کشف شده است.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.