وحشت و تکاپوی صهیونیست‌ها از انتقام مقاومت!

روزنامه صهیونیستی هاآرتص به نمایندگی از رژیم صهیونیستی، در حساب توئیتری خود با انتشار تصویری از سردارحاج‌قاسم سلیمانی، از وی عذرخواهی و خواهش کرد در قبال شهادت فرمانده ایرانی هیچ اقدام تلافی‌جویانه‌ای انجام ندهد!

 

روزنامه صهیونیستی هاآرتص به نمایندگی از رژیم صهیونیستی، در حساب توئیتری خود با انتشار تصویری از سردارحاج‌قاسم سلیمانی، از وی عذرخواهی و خواهش کرد در قبال شهادت فرمانده ایرانی هیچ اقدام تلافی‌جویانه‌ای انجام ندهد! همچنین گفته می‌شود بسیاری از مقامات صهیونیست از پاسخ حزب‌الله به جنایت قنیطره به‌شدت نگرانند و این نگرانی روزبه‌روز در حال افزایش است. در همین زمینه، سرتیپ «أیال بن رؤوفین» معاون سابق فرمانده منطقه شمالی، در این‌باره به تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت: «گنبد آهنین تنها می‌تواند شمار محدودی از موشک‌هایی که اسرائیل را هدف قرار می‌دهد، رهگیری کند و توانمندی‌های حزب‌الله را نباید نادیده گرفت.» وی افزود: «ارتش اسرائیل خود را برای هرگونه شرایطی آماده می‌کند. من قصد ترساندن مردم را ندارم؛ ولی باید از این امر بر حذر بود. توانمندی‌های حزب‌الله را نباید نادیده گرفت و باید خود را برای رویارویی با آن آماده کنیم.»!

روزنامه لبنانی الاخبار هم از قول رسانه‌های عبری‌‌زبان دیروز اعلام کرد اسرائیل[رژیم صهیونیستی]  برای ایجاد فضای آرام با حزب‌الله و سوریه و ایران دست به دامن روسیه شده است. این رسانه‌ها به نقل از چندین منبع مطبوعاتی از منابع سیاسی در تل‌آویو عنوان کردند که اسرائیل به روسیه تأکید کرده‌ که نمی‌خواهد اوضاع امنیتی دچار چالش شود تا به درگیری‌های فراگیر منجر گردد، بلکه به‌دنبال آن است که برای جلوگیری از بحرانی‌تر شدن اوضاع، فضا آرام‌تر ‌شود. شبکه ۱۰ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد انتخاب مسکو برای میانجی‌گری به علت مناسبات خوبی است که این کشور با حزب‌الله، سوریه و ایران دارد.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.