دستور حمله به یک جانباز در همایش اصلاح طلبان!

«بهرام امیرحیدری» رزمنده جانباز، درباره آنچه در جلسه اصلاح‌طلبان در کرمان روی داد، گفت: ...

 

 «بهرام امیرحیدری» رزمنده جانباز، درباره آنچه در جلسه اصلاح‌طلبان در کرمان روی داد، گفت: در تاریخ ۱۳اسفندماه پیامکی بر روی گوشی من آمد مبنی بر اینکه گردهمایی اصلاح­طلبان در تاریخ ۱۴اسفندماه در خانه شهر کرمان با حضور آقایان موسوی لاری و مرعشی ساعت ۱۵برگزار خواهد شد... من تصمیم گرفتم به­عنوان یک شهروند به این جلسه بروم و حرف این آدم­ها را بشنوم.

امیرحیدری با اشاره به اینکه مسئولان برگزارکننده از مردم می­خواستند از ردیف چهارم به بعد بنشینند، ادامه داد: بعد از اعلام برنامه­ها مرعشی و هشت نفر مرتبطان با فتنه مثل موسوی‌لاری و... وارد سالن شدند که بعضی از حضار با وجود ایام فاطمیه بانو حضرت زهرا(س) شروع به کف زدن و سوت کشیدن کردند.

4وی افزود: «در ادامه میرزایی، رئیس مجمع اصلاح­طلبان کرمان، حرف‌های نیشداری نسبت به نظام و ارزش­های نظام زد... (اما) زمانی که موسوی­لاری گفت به ما به­عنوان صاحبان انقلاب می­گویند ساختارشکن، ولی ما ساختارشکن نیستیم، من بلند شدم و گفتم آقای موسوی­لاری، اگر شما و مرعشی ساختارشکن نیستید، کروبی و موسوی ساختارشکن نیستند، پس چه کسانی فتنه ۸۸را به­وجود آوردند... زمانی که من این حرف را زدم مرعشی از جای خود بلند شد و ضمن توهین، دستور حمله به من را صادر کرد و چند نفری که اطراف من بودند، با هدایت یک نفر دور و بر من را گرفتند و مرا مورد ضرب و شتم قرار دادند.»!

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.