نمک‌نشناسان از نگاه بی‌بی‌سی؟!

پایگاه خبری شبکه دولتی انگلیس ضمن جانبداری از هاشمی رفسنجانی، با انتقاد از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر، که به دعوت هاشمی به این دانشگاه اعتراض داشتند، معترضان به هاشمی را «نمک‌نشناس» معرفی کرد!

 

 پایگاه خبری شبکه دولتی انگلیس ضمن جانبداری از هاشمی رفسنجانی، با انتقاد از دانشجویان دانشگاه امیرکبیر، که به دعوت هاشمی به این دانشگاه  اعتراض  داشتند، معترضان  به هاشمی را  «نمک‌نشناس» معرفی کرد!

 بی‌بی‌سی در تحلیلی با عنوان «هاشمی، امیرکبیر و نمک‌نشناسی»، نوشت: این سیاستمدار بلندآوازه و روزگاری قدرتمند، امروز به زحمت توانست، در دانشگاه امیرکبیر سخنرانی کند. او که زمانی در نماز جمعه‌ها با شعارهای «هاشمی قهرمان» ستایش می‌شد، امروز از سوی کسانی که خود را وفادارترین گروه از انقلابی‌ها می‌خوانند، رئیس فتنه توصیف می‌شود.

در ادامه این تحلیل آمده است: رویکرد اعتراض نسبت به مخالفان و منتقدان نظام از سوی دانشجویان و حامیان نظام افزایش یافته است و باید با این‌گونه رویکردها در ایران مقابله کرد! گفتنی است، همزمان با بی‌بی‌سی، نشریات زنجیره‌ای با تیترهایی، نظیر «سخنرانی هاشمی به یاد امیرکبیر»، «امیر کبیر مقابل تندروها ایستاد»، «شور و فریاد پلی‌تکنیک برای هاشمی» و... به استقبال حضور و سخنرانی توأم با تشنج‌ هاشمی در دانشگاه امیرکبیر رفتند.

تحلیل‌: متأسفانه، حمایت هاشمی از فتنه‌گران سبب شده است که رسانه‌های معاندی، چون بی‌بی‌سی و... این روزها در نقش وکیل مدافع ایشان ظاهر شوند و سخنان چالشی وی را هر از گاه منتشر و از آن استقبال کنند.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.