ادعای تأمل‌برانگیز یک آقازاده!

روزنامه دولتی ایران به مناسبت سالگرد پیروزی حجت‌الاسلام والمسلمین روحانی در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۳۹۲، صفحه سیاسی خود را به تحلیل این رخداد اختصاص داد.

روزنامه دولتی ایران به مناسبت سالگرد پیروزی حجت‌الاسلام والمسلمین روحانی در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۳۹۲، صفحه سیاسی خود را به تحلیل این رخداد اختصاص داد. فاطمه هاشمی‌رفسنجانی نیز در یادداشتی در این روزنامه، به ناگفته‌های خود از انتخابات ریاست‌جمهوری پرداخت. وی درباره دیدار روحانی با هاشمی‌رفسنجانی در زمان انتخابات نوشت: «دکتر روحانی ملاقاتی با پدرم داشت و گفتند حالا که شما آمده‌اید، خوب است کنار بروم. پدرم گفتند بعید است که بگذارند من بمانم. چون آمارگران گزارش ۷۰ درصد رأی داده‌اند و نگران هستند به ۹۰ درصد برسد(!) به آقای روحانی گفتند، اگر ماندم با همکاری، کشور را اداره می‌کنیم(!) و اگر نماندم بخشی از رأی من به شما خواهد رسید. تلاش کردند که پدرم انصراف دهند، با تهدید به ردّصلاحیت که ایشان اهمیت ندادند».

وی همچنین در روایت روز رأی‌گیری نوشت: «روز رأی‌گیری تندروها مطمئن شدند که قافیه را باخته‌اند و تلاش شد در شمارش آرا و اعلام نتیجه، انتخابات را به دور دوم بیندازند که با مراقبت افرادی مؤمن و دلسوز به نتیجه نرسید(!) دکتر روحانی رئیس‌جمهور شد و تندروها خواب چنین روزی را هم نمی‌دیدند. ولی مسئولان و جامعه فهمیدند که آرای مردم چیست؟»

اخبار و تحلیل‌ها: خانم فاطمه هاشمی درحالی در این گفت‌وگو از آرای مردم در انتخابات یازدهم دم می‌زند که رئیس‌جمهور منتخب در آن، فقط با چند صد هزار رأی بیشتر پیروز شد، حال آنکه در انتخابات دهم، میزان اختلاف آرای کاندیدای پیروز با نفر دوم، بیش از یازده میلیون بود؛ ولی با وجود این، پدر و خانواده ایشان و برخی فتنه‌گران از پذیرفتن رأی مردم امتناع کرده و درخواست ابطال انتخابات را داشتند!

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.