سردار غیب پرور:

دشمن با مواد مخدر برای جوانان ما برنامه ریزی کرده است/ آماده مقابله با آسیب‌های اجتماعی هستیم

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: سرمایه گذاری اصلی دشمن در بخش مواد مخدر بر روی جوانانی است که نسل فعال، پویا و با نشاط ما را شامل می‌شوند.

سردار غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در آیین افتتاح مرکز ترک اعتیاد به نام «مرکز بازپروری صیانت و اشتغال‌زایی شهید زیادیان» اظهار داشت: ایام چهل سالگی انقلاب را تبریک عرض می کنم. علی رغم تلاش های دشمنان انقلاب اسلامی که نمی‌خواستند ما چهل سالگی این انقلاب شکوهمند را ببینیم ۲۲ بهمن امسال باشکوه تر از هر سالی برگزار شد.

وی با اشاره به شهادت جمعی از پاسداران در سیستان و بلوچستان افزود: حیات انقلاب اسلامی در گرو بذل جان عباد صالحین خدا بوده و از روز اول هر کجا نیاز بوده جوانان مومن و انقلابی به میدان آمدند و شهدای اخیر نیز از این دست هستند.

 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه این حادثه برای همه ما تلخ بود، گفت: امروز دشمن فهمیده است که سپاه دست انتقامش سریع و محکم خواهد بود و هیچ کس از دشمنان نمی‌توانند به واسطه شهادت یاران ما خدشه‌ای در حرکت این انقلاب وارد کنند.

 

سردار غیب پرور ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران با همه عزت و شکوهش متاسفانه دچار برخی آسیب‌های مختلف است.

 

وی بیان کرد:  یکی از این آسیب‌ها بحث اعتیاد است و مسلم است که دشمنان روی این موضوع سرمایه گذاری اساسی انجام داده اند.

 

جانشین فرمانده کل سپاه در امور بسیج با اشاره به اینکه بیش از ۹۵ درصد مردم ایران پاک بوده و به مواد مخدر آلوده نشده اند، عنوان داشت: سرمایه گذاری اصلی دشمن در این حوزه بر روی جوانانی است که نسل فعال، پویا و با نشاط ما را شامل می‌شوند.

 

سردار غیب پرور با اشاره به اقدامات آموزشی و پیشگیری در رابطه با آگاهی خانواده‌ها، تصریح کرد: در موضوع معتادین متهاجر نیز، بسیج به عنوان یک همکار دستگاه‌های متولی ورود کرده و ما آماده خدمت هستیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: مقرر است مشابه این اردوگاه در سایر کشور نیز احداث گردد و  تفاوت ما با سایر مراکز یکی در شکل مدیریت و دیگری انجام آموزش، مهارت و اشتغال برای افراد حاضر در این مجموعه خواهد بود.

 وی با بیان اینکه به معتادینی که ترک کرده اند و این اقدامشان مورد تایید دستگاه‌های متولی قرار بگیرد، قول می‌دهیم زمینه اشتغال آنها را فراهم کنیم، بیان کرد: اینجا مرکزی است برای ترک، ایجاد مهارت و ایجاد شغل و معتاد باید خودش کار کند.

وی با اشاره به فروشندگان مواد مخدر در سطح کشور گفت: یکی از حلقه‌های مهم برخورد با فروشندگان مواد مخدر است و کمر اینها را باید شکست و نباید به کسی مجال داد و در این بخش نیز حاضریم در کشف و دستگیری و... به دستگاه های متولی کمک کنیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان داشت: در خصوص مراکز ماده ۱۵ خبرهای خوبی نمی‌شنویم و نباید این مراکز به سمتی رود که خروجی مناسبی نداشته باشد. جامعه مطالبه گر شده و متولیان امر باید پاسخگوی اقدامات باشند. بسیج نیز به عنوان اولین نهاد اعلام می‌کند ما آماده پاسخ به این مطالبه گری هستیم.

گفتنی است، مرکز بازپروری صیانت و اشتغال‌زایی شهید زیادیان توسط قرارگاه جوادالائمه سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ افتتاح و محل آن در اتوبان امام رضا(ع)، پادگان شهید زیادیان واقع شده است.

پایگاه اطلاع رسانی بسیج