کنعانی: فنا مقصد پایانی رژیم صهیونیستی است

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در واکنش به جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه تصریح کرد: رژیمی که برای بقا جز توسل به جنایت چیزی ندارد، فنا مقصد پایانی و نزدیکترین مقصد آن است.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز به نقل از تسنیم :    ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در واکنش به جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه خصوصا دانش آموزان فلسطینی در حساب رسمی خود در برنامه ایکس نوشت: در طول قریب به ده ماه تهاجم وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه، تاکنون حدود 8600 دانش‌آموز و بیش از 500 تن از کادر آموزشی به شهادت رسیده‌اند. 

وی افزود: با تعطیلی مدارس و اسکان آوارگان در ساختمان‌های آموزشی و مدارس، این مکانها همچنان به بهانه‌های واهی، به عنوان اهداف جنگی مورد تهاجم ارتش تروریستی رژیم اسرائیل قرار می‌گیرند. 

کنعانی خاطر نشان کرد: در تازه‌ترین جنایت، "مدرسه الفلاح" در منطقه الزیتون شهر غزه هدف بمباران این رژیم قرار گرفته که دهها شهید و مجروح برجای گذاشته است.

سخنگوی وزارت امور خارجه تصریح کرد: سران جنایتکار رژیم آپارتاید اسرائیل و حامیان غربی آنان بدانند هیچکدام از این اقدامات جنایت آمیز نمی‌تواند جبران کننده شکست‌های راهبردی آنان در برابر ملت صبور و مقاوم فلسطین باشد.

وی در آخر نوشت: رژیمی که برای بقا جز توسل به جنایت چیزی ندارد، فنا مقصد پایانی و نزدیکترین مقصد آنست.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.