امیر حاتمی:

توانمندی دفاعی کشورمان قابل مذاکره نیست/ معامله قرن با شکست مواجه می‌‌شود

وزیر دفاع با تاکید بر اینکه توانمندی دفاعی کشورمان قابل مذاکره نیست گفت: معامله قرن با شکست مواجه می‌‌شود.

هادی نیوز:  امیر سرتیپ «امیر حاتمی» وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس در زنجان اظهار داشت: اقتدار کنونی ایران را مدیون خون شهدا و ایثارگران هستیم.

وزیر دفاع از مردم فلسطین به عنوان مصداق بارز مظلوم و رژیم صهیونیستی هم مصداق بارز ظالم یاد کرد و گفت: نامگذاری روز جهانی قدس از سوی بنیانگذار کبیر انقلاب ابتکار خوبی بود.

وی به برکات تصمیم امام راحل در مورد روز قدس اشاره کرد و گفت: رژیم صهیونیستی جنایات بسیاری را انجام داده است، ولی به جهت حمایت استکبار جهانی این جنایات دیده نمی‌شود.

امیر حاتمی به اخراج فلسطینی‌ها از دیگر کشور‌ها و هدایت به سمت فلسطین اشاره کرد و گفت: استکبار جهانی برای اینکه از وحدت مسلمانان جلوگیری کنند و اسرائیل را به منافع خود برسانند این اقدام را انجام داده است.

وزیر دفاع  با اشاره به تلاش لابی‌های صهیونیستی برای کمک به این رژیم ادامه داد: نامگذاری روزی به نام روز جهانی قدس این توطئه‌ها را نقش بر آب می‌کند.

وی در ادامه به تشکیل داعش و حمایت استکبار جهانی از این تروریست‌ها اشاره کرد و گفت: تشکیل داعش با هدف فرو کردن خنجر در پهلوی ایران بود که به همت نیرو‌های نظامی سوریه، روسیه و محور مقاومت و تدابیر مقام معظم رهبری، این توطئه شکست خورد.

امیر حاتمی به حمایت آمریکا از رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: هوشیاری مردم فلسطین، آمریکا را در این توطئه ناکام خواهد گذاشت.

وی در ادامه به تحریم‌های اقتصادی آمریکا بر علیه ایران هم اشاره کرد و گفت: ملت ایران همواره پیرو انقلاب و نظام هستند و این توطئه دشمن هم بی اثرخواهد ماند.

وزیر دفاع همچنین با اعلام اینکه ما به دنبال جنگ نیستیم، ولی اگر به کشور ایران تعددی شود در برابر آن ایستادگی خواهیم کرد،تصریح کرد: حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس، اتحاد و انسجام مسلمانان را به جهانیان نشان می‌دهد، یکی از توطئه‌های دشمن برهم زدن وحدت مردم ایران است که با هوشیاری مردم این توطئه دشمن هم بی اثر می‌شود.

امیر حاتمی با یادآوری اینکه هرگونه ناامنی در منطقه به نفع اسرائیل است، گفت: این ناامنی به ضرر صادرکنندگان نفت منطقه خواهد بود، ولی دشمن باید بداند نمی‌تواند ایران را از فروش نفت محروم کند.

وزیر دفاع به توانمندی دفاعی ایران هم اشاره کرد و گفت: ایران هرگونه تهدیدی را در نطفه خفه می‌کند چراکه توانمندی دفاعی ایران بومی است.

دفاع پرس