سردار شیرازی:

طرح اعتلای بسيج باید به صورت کامل اجرایی شود

رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا با اشاره به مطالبه رهبر انقلاب از سازمان بسیج در سال 97 برای اجرای طرح اعتلای بسيج گفت: این طرح که اجرا شده باید به صورت کامل اجرایی شود.

هادی نیوز: سردار محمد شیرازی رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا در آئین تکریم و معارفه رئیس سازمان بسیج مستضعفین که صبح امروز (پنجشنبه) برگزار شد، اظهار داشت: تدابیر زیادی از فرماندهی معظم کل قوا در خصوص بسیج داریم که باید این تدابیر عمیقا مورد بازبینی قرار بگیرد و این تدابیر ناشی از عمق نگاه ایشان به بسیج است. حضرت آقا می فرمایند بسیج همین راه و هدف و همین جمع وسیله ها است و به حضور بسیج در عرصه های مختلف تاکید دارند.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص بسیج، افزود: طرح اعتلای بسیج را رهبر انقلاب در ابتدای سال ٩٧ مطالبه فرمودند و در حکم سردار سلیمانی نیز مورد تاکید قرار دادند. کلمه اعتلا یک عمقی دارد، اگر بتوانیم باید وضعیتی را ترسیم کنیم تا گزارش عملکردی خدمت مقام معظم رهبری ارائه دهیم تا از راهنمایی هایی های ایشان استفاده کنیم.

سردار شیرازی با بیان اینکه طرح اعتلا که شروع شده باید به صورت کامل اجرایی شود، گفت: مقام معظم انقلاب می فرمایند روزمرگی بلایی بزرگ است و انتظار ندارند در نهادها و سازمان هایی مانند بسیج که محل رجوع است روزمرگی ایجاد شود.

رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا افزود: به لطف خداوند شاهد رشد روز به روز نهادها انقلابی و نظام اسلامی و مردم هستیم و از طرفی نیز شاهد افت و ذلت دشمن در برابر این نظام الهی قرار هستیم.

وی در پایان گفت: اگر پای کار نظام باشیم نظام مقدس اسلامی به پیش خواهد رفت و به نتیجه خواهد رسید.

 پایگاه اطلاع رسانی بسیج