پیام‌های تسلیت سرلشکر صفوی برای درگذشت سردار شعبانی و مهندس عظیمی

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا طی پیام‌های جداگانه‌ای درگذشت سردار سرتیپ دوم پاسدار ناصر شعبانی از فرماندهان دفاع مقدس و مهندس حسینعلی عظیمی از پیشکسوتان جهادگر و از فرماندهان پشتیبانی و مهندسی جنگ را تسلیت گفت.

هادی نیوز: سرلشکر سید یحیی صفوی، دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا طی پیام‌های جداگانه‌ای درگذشت سردار سرتیپ دوم پاسدار ناصر شعبانی از فرماندهان دفاع مقدس و مهندس حسینعلی عظیمی از پیشکسوتان جهادگر و از فرماندهان پشتیبانی و مهندسی جنگ را تسلیت گفت.

متن پیام ها به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إنا لله وإنا إلیه راجعون

خانواده محترم مرحوم  مهندس حسینعلی عظیمی

سلام علیکم

خبر درگذشت  همرزم عزیزم  مهندس حسینعلی عظیمی پیشکسوت جهادگر و از فرماندهان پشتیبانی و مهندسی جنگ جهاد واصل و موجب تألم خاطر گردید.

فقدان آن عزیز سفر کرده که از بنیانگذاران جهاد سازندگی بود و  در دوران دفاع مقدس  خدمات ارزنده ای را در معاونت فرماندهی قرارگاه مهندسی کربلا و سازماندهی و طراحی و ساخت بسیاری از دستاوردهای چشمگیر مهندسی جنگ، مانند پل بعثت ارائه نمود و مفتخر به جانبازی در این مسیر پر افتخار گردید و پس از پایان جنگ همچنان در عرصه مبارزه با محرومیت در روستاها فعال و فعالیت‌های خود را مبتنی بر اقتصاد مقاومتی متمرکز کرده بود، ضایعه جبران ناپذیری است که جز با صبر و پناه بردن به ایزد منان التیام نمی یابد.

بی شک خدمات عزیزان جهادگری  همچون  مرحوم  مهندس حسینعلی عظیمی در طول هشت سال دفاع مقدس و پس از آن در جبهه های مختلف محرومیت  زدایی  در تاریخ ثبت و یاد این قهرمانان ملی از یادها فراموش نخواهد شد.

اینجانب مصیبت وارده را به  خانواده آن مرحوم  و سایر بازماندگان و عزیزان جهاد نصر و جهاد سازندگی در دفاع مقدس  و همرزمان قدیمی تسلیت عرض نموده و از آستان ربوبی برای آن فقید سعید، علو درجات و هم نشینی با حضرت اباعبدالله الحسین علیه الاسلام، صلحا و صدیقین و برای خانواده محترم و سایر بازماندگان سوگوار پاداش صابرین تو‌أم با سلامت و سعادت مسئلت می نمایم.



سرلشکر پاسدار سید یحیی صفوی

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا

متن پیام تسلیت سرلشکر صفوی برای درگذشت سردار ناصر شعبانی

بسم الله الرحمن الرحیم

إنا لله وإنا إلیه راجعون

خانواده محترم مرحوم سردار سرتیپ دوم پاسدار ناصر شعبانی

سلام علیکم

خبر درگذشت همرزم عزیزم سردار سپاه اسلام، سرتیپ دوم پاسدار ناصر شعبانی از پیشکسوتان دفاع مقدس و طلایه داران دفاع از انقلاب اسلامی و ایران عزیز واصل و موجب تألم خاطر گردید.

نقش آفرینی های این سردار سر افزار در جبهه های مختلفی همچون  صحنه های مختلف دفاع مقدس و مبارزه با جبهه نفاق و ضد انقلاب و  پاسداری و صیانت از آرمان ها و اهداف انقلاب اسلامی در قامت فرمانده استوار، شجاع و انقلابی و در سالهای اخیر حضور در میدان مبارزه علمی و فضای دانشگاهی همیشه در اذهان و یادهای همرزمان و دوست داران انقلاب اسلامی می ماند و فقدان سرداری همچون مرحوم شعبانی ضایعه جبران ناپذیری است که جز با صبر و پناه بردن به ایزد منان التیام نمی یابد.

اینجانب این  مصیبت وارده را به  خانواده آن مرحوم  و همرزمان  دفاع مقدس و سایر بازماندگان تسلیت عرض نموده و از آستان ربوبی برای آن فقید سعید، علو درجات و هم نشینی با حضرت اباعبدالله الحسین علیه الاسلام، صلحا و صدیقین و برای خانواده محترم و سایر بازماندگان سوگوار پاداش صابرین تو‌أم با سلامت و سعادت مسئلت می نمایم.



سرلشکر پاسدار سید یحیی صفوی

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا

 

فارس