وزیر دفاع:

اجرای ۱۴۰ پروژه تحقیقاتی در حوزه دفاعی/ هرگونه تهدید را با قوت و شدت پاسخ می‌دهیم

امیر حاتمی در واکنش به تهدیدات رژیم صهیونیستی گفت: این رژیم از روی استیصال و ترس مسائلی را مطرح می‌کند که در حد و اندازه و توان این رژیم نیست؛ چراکه ایران کشوری بزرگ و قدرتمند است و اگر مورد تهدید قرار بگیرد، با قوت و شدت پاسخ خواهد داد.

هادی نیوز: امیر سرتیپ «امیر حاتمی» وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح ظهر امروز در حاشیه در مراسم افتتاح بخش‌های ICU و رادیولوژی بیمارستان ارتش زنجان در جمع خبرنگاران، با اشاره به تداوم پیشرفت‌های دفاعی کشور اظهار داشت: در این راستا مجموعه‌ای از کار‌های تحقیقاتی به نتیجه رسیده و بقیه هم در آینده نتیجه می‌دهد.

وی افزود: حدود ۱۴۰ پروژه تحقیقاتی در حوزه دفاعی طی سال جاری به نتیجه رسیده و بخشی از این پروژه‌ها رونمایی و تحویل داده شده است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح تأکید کرد: در آینده نزدیک ناوشکن دنا و مین‌شکار صبا بعد از تکمیل تست‌های نهایی و کارخانه‌ای به نیروی دریایی ارتش ملحق می‌شود.

امیر حاتمی در ادامه با اشاره به تهدیدات اخیر مقامات رژیم صهیونیستی علیه ایران گفت: رژیم صهیونیستی در یک سرزمین کوچک اشغالی بسیار کوچک بدون عقبه، نهایتاً توان انجام اقدامات ایذایی را دارد؛ لذا این حرف‌ها و به‌خصوص تهدید ایران در حد و اندازه و توان این رژیم نیست؛ چراکه ایران کشوری بزرگ، قدرتمند و تواناست که اگر مورد تهدید قرار بگیرد، با قوت و شدت پاسخ خواهد داد.

وزیر دفاع شرایط رژیم صهیونیستی را شکننده اعلام کرد و افزود: این رژیم از روی استیصال و ترس مسائلی را مطرح می‌کند که مورد قبول و توجه هیچ‌کس نیست؛ چراکه صحبت‌های انجام شده توسط مسئولان این رژیم در حد و اندازه آن‌ها نیست.

 

 

دفاع پرس