آمادگی مجلس برای بررسی و حذف قوانین مزاحم در بخش تولید

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت:مجلس این آمادگی را دارد که در اردیبهشت ماه و خرداد ماه به سرعت قوانین مربوط به تولید و سرمایه‌گذاری را مورد بررسی قرار داده و قوانین مزاحم را حذف و قوانین جدید تشویقی را تصویب کند.

هادی نیوز: جبار کوچکی‌نژاد عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۰ به عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» از سوی مقام معظم رهبری اظهار داشت: مقام معظم رهبری همواره بر اساس شرایط خاصی شعار سال را نامگذاری می‌کند و همانگونه که فرمودند جهش تولید آنچنان که باید و شاید اتفاق نیفتاد.

وی افزود: بررسی‌ها نشان می‌دهد موانعی در این بخش وجود داشته و پشتیبانی‌های لازم انجام نشده است در حالی که مردم نشان داده‌اند که در صورت تحقق تولید در کشور نقدینگی‌های موجود را برای تحقق تولید به این بخش هدایت خواهند کرد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به موانع تولید در بخش قانون‌گذاری و اجرای کشور گفت: بانک‌ها و بنگاه‌های اقتصادی و ... باید پای کار بیایند و موانع را از سر راه تولید بردارند.

کوچکی‌نژاد خاطرنشان کرد: مجلس این آمادگی را دارد که در اردیبهشت ماه و خرداد ماه به سرعت قوانین مربوط به تولید و سرمایه‌گذاری را مورد بررسی قرار داده و قوانین مزاحم را حذف و قوانین جدید تشویقی را تصویب کند.

وی تأکید کرد: دولت در بخش پشتیبانی باید با تقویت بخش خصوصی کار را به مردم واگذار کرده چرا که اگر این امر اتفاق بیفتد شعار ما می‌توانیم امام محقق شده و تحریم‌ها را نیز بی‌اثر می‌کند.

 

 

فارس