بسته خبر کوتاه

...

 

 

* دولت آمریکا با صدور فرمانی، تحریم‌ها درباره فروش وسایل ارتباطی و نرم‌افزاهای اینترنتی به ایرانیان را که باعث محدودیت جریان فتنه در فضای مجازی شده بود، لغو کرد! ولی همزمان با آن، با تحریم بخش پتروشیمی ایران، تلاش کرد فشار اقتصادی بر ملت ایران را تشدید کند. مطابق بیانیه اداره کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه‌داری آمریکا هشت شرکت، از جمله شرکت‌های پتروشیمی بندر امام، پتروشیمی بوعلی سینا و پتروشیمی مبین تحت تحریم قرار گرفتند.

 

* یکی از نامزدهای انتخابات، در نشست خبری که روز گذشته در ستاد انتخاباتی‌اش برگزار شد، در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه درباره دیدار شما با آیت‌الله هاشمی رفسنجانی روایت‌های متفاوتی وجود دارد و از طرفی حمایت ایشان از شما تکذیب شده، اصل دیدار را شرح دهید، گفت: من بعد از آنکه آیت‌الله هاشمی از رقابت کناره‌گیری کردند، یعنی کاری کردند که رقابت نکند، خدمت ایشان و سایر بزرگان رسیدم، همه آن‌ها تأکید بر ماندن و استوار بودن من در این راه داشتند. آیت‌الله هاشمی تأکید کردند که من در انتخابات بمانم.

 

* روزنامه عرب‌زبان «الحیات» به نقل از برخی از منابع خود نوشت: گفت‌وگوها و مذاکرات فشرده‌ای بین نمایندگان دولت و یکی از نامزدهای انتخابات به منظور حمایت از وی در جریان است. بر اساس طرح دوطرف، دولت تمام امکانات خود در استان‌ها را در اختیار ستاد وی قرار می‌دهد و در مقابل، او هم متعهد می‌شود که در صورت پیروزی، معاون اولی خود را به این گروه اختصاص دهد! قرار است این نامزد در مناظره روز جمعه آتی، فقط بر روی نیاز به بهره‌برداری از دستاوردهای دولت تأکید کرده و به موفقیت‌های دولت اشاره کند.

 

* سخنرانی حجت‌الاسلام حسن روحانی، نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری، عصر روز گذشته در حسینیه جماران با تشنج و دستگيري تعدادي از افراد همراه شد. در این مراسم تبلیغاتی، حاضران با در دست داشتن پوسترهایی از روحانی و سران فتنه، شعارهایی در حمایت از آن‌ها سر دادند! گفتنی است درگیری‌های ساختگی و به‌تازگی استفاده از پوسترهای سران فتنه، یکی از راه‌های مظلوم‌نمایی و جلب توجه مردم است که اصلاح‌طلبان ید طولایی در این باره دارند.

 

* یکی از همکاران «نازیلا گلستان»- سلطنت‌طلب خوشگذرانی که حامی سران فتنه و مرتبط با گروه‌های ضدانقلاب خارج از کشور است - در شبکه‌های اجتماعی به افشاگری علیه وی پرداخت و نوشت: نازیلا گلستان، کارمند حقوق‌‌بگیر شاهزاده رضا پهلوی است که هم از توبره می‌خورد و هم از آخور، ولی کسی نمی‌داند اصولاً شخصی با چنین عقایدی در دفتر سیاسی شورای ملی چه کار می‌کند؟! هر چند که نازیلا گلستان دلش برای «یاحسین میرحسین» گفتن تنگ شده است!...» گفتنی است گلستان از بنیان‌گذاران چند تشکیلات کوچک و ذره‌ای ضدانقلاب است که به‌دلیل رفتارهای ناهنجارش حتی در میان ضدانقلاب نیز منفور شده است.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.