نفوذي‌هاي محمد خاتمي در ستاد عارف با مأموريت ويژه

اخبار رسيده از ستاد انتخاباتي آقاي محمد رضا عارف حاكي‌ست كه تعدادي از عوامل درجه يك محمد خاتمي با مأموريت ويژه به ستاد اين كانديدا نفوذ كرده‌اند.

 

به گزارش رجانيوز، نفوذي‌هاي خاتمي در ستاد عارف آخرين اخبار درون ستاد را بطور منظم به بيرون گزارش مي‌دهند تا خاتمي بتواند اهرم فشار و جهت دهي به عارف را در سمت و سوي مورد نظر خود داشته باشد.

 

در همين راستا طي روزهاي گذشته خبرسازي‎‌هاي زيادي با هدايت همين عناصر نفوذي و انتقال اخبار محرمانه درون ستاد عارف مبني بر احتمال كناره‌گيري وي به نفع حسن روحاني منتشر شد تا جايي‌كه عارف ناچار شد در برنامه گفت‌وگوي ويژه خبري به اين اخبار واكنش نشان دهد.

 

اين در حالي است كه دعوا بر سر كانديداي اصلي اصلاح طلبان بودن روز گذشته به جايي رسيد كه رئيس ستاد انتخاباتي عارف به ميدان آمد و گفت كه عارف اصلاح‌طلب واقعي است و اگر قرار باشد اصلاح‌طلبان بر روي يك نفر اجماع كنند، تنها يك اصلاح‌طلب در اين انتخابات حضور دارد كه او عارف است.

 

رقابت بين روحاني و عارف براي جا زدن خود به عنوان گزينه اصلي اصلاح طلبان، خصوصا بعد از مناظره تلويزيوني جمعه در سيما جدي تر شده است به نحوي كه پس از حضور انتقادي عارف در اين مناظره، شايعه انصراف وي دامن زده شده است و تعدادي از روزنامه‌هاي اصلاح‌طلب كه در روزهاي تبليغات انتخاباتي بيشتر براي حسن روحاني تبليغ مي كرده اند، برغم تكذيب صريح عارف، همچنان اين گمانه را مطرح و تقويت مي‌كنند كه قرار است عارف در روزهاي منتهي به انتخابات به نفع حسن روحاني كناره‌گيري كند و اجماع اصلاح‌طلبان با حمايت هاشمي و خاتمي به نفع روحاني شكل بگيرد.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.