انصارالله یمن: جنایت رفح اثبات عمق وحشیگری صهیونیست‌هاست

دفتر سیاسی انصارالله یمن در واکنش به جنایت صهیونیست‌ها در حمله به آوارگان فلسطینی تأکید کرد: جنایت رفح عمق وحشیگری صهیونیست‌ها را اثبات می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز به نقل از تسنیم : دفتر سیاسی انصارالله یمن در واکنش به جنایت صهیونیست‌ها در حمله به آوارگان فلسطینی تأکید کرد که قتل‌عام فجیع اسرائیل علیه آوارگان شمال غرب رفح را که ده‌ها شهید و مجروح به‌جای گذاشته است به‌شدت محکوم می‌کند.

دفتر سیاسی جنبش انصارالله افزود: نسل‌کشی اسرائیل علیه آوارگان غزه نشان‌دهنده سطح وحشیگری دشمن اسرائیلی و عمق جنایت و هولناک بودن آن است.

در بیانیه جنبش آمده است: کشتار غیرنظامیان بار دیگر شکست دشمن را ثابت می‌کند و به جهانیان اثبات می‌کند که این رژیم به قوانین بین‌المللی اهمیتی نمی‌دهد و هیچ توجهی هم به تصمیمات دیوان دادگستری ندارد.

دفتر سیاسی جنبش انصارالله اظهار داشت: ما آمریکا را مسئول کامل جنایت رفح و سایر کشتارها می‌دانیم چرا که این کشور حامی اصلی دشمن صهیونیستی است.

جنگنده‌های متجاوز اسرائیلی شب گذشته مرتکب جنایتی دیگر در غزه شدند و چادرهای آوارگان فلسطینی را در شمال غرب شهر رفح در جنوب نوار غزه بمباران کردند.

تعداد شهدا و زخمی‌های جنایت صهیونیست‌ها علیه مراکز اسکان آوارگان فلسطینی و چندین باب منزل مسکونی در غرب رفح به بیش از 50 شهید و زخمی افزایش یافت.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.