برای نجات پزشکیان، برای آبادانی و اقتدار ایران

محمد ایمانی در کانال تلگرامی خود نوشت:

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز به نقل از مشرق :بخش عمده ای از ده میلیون رای آقای پزشکیان در مرحله اول انتخابات، غیر حزبی و غیر جناحی است؛ کسانی که بدون تعلق به مدعیان اعتدال و اصلاحات، رای داده اند.

️آنها شناخت دقیقی از خسارت های ناشی از عملکرد دولت روحانی و خاتمی ندارند و به خاطر عدم شناخت کافی، به فردی رای داده اند که در ستاد خود، در حاشیه است و عمدتا دیگران به جای او تصمیم می گیرند.

مردمِ فاقد تعلقات سیاسی و جناحی را باید با متانت و استناد و استدلال مورد خطاب قرار داد و پیامد های خطرناک بازگشت به دولت ائتلافی روحانی و خاتمی را بازگو کرد.

مسئله، شخص آقای پزشکیان نیست که فرد محترمی است؛ پدرخوانده هایی است که ستاد او را احاطه کرده اند و قبلا بزرگترین آسیب ها را به اقتصاد و امنیت و دیپلماسی و تجارت و صادرات کشور زده اند.

آنها کسانی هستند که تورم ۶۰ درصد را بر جا گذاشتند و اگر دولت سوم روحانی در سال ۱۴۰۰ تشکیل می شد، در کمتر از یک سال، تورم را به نرخ سه رقمی (بالای ۱۰۰ درصد) می رساندند.️

برخی از آنها، چنان که مدیر کانال آمدنیوز در پاریس گفت، بر اساس یک تحلیل (کاملا ضد) امنیتی قرار بود با ناکارآمدی و قفل کردن مدیریت، کشور را به "نقطه جوش" برسانند!

آگاه سازی این بخش از شهروندان، برای این که ارابه قدرت اشرافیت غربگرا نشوند، هم خدمت به کشور است، و هم کمک به نجات آقای پزشکیان.

به نظر می رسد ۶-۷ میلیون نفر در میان آن رای دهندگان، ظرفیت شنیدن سخن حق و پذیرش آن را دارند.

این علاوه بر میلیون ها نفری است که در اثر فشارهای اقتصادی و عملیات رسانه ای بدخواهان ملت ایران، از شرکت در دور اول باز ماندند اما ظرفیت مارکت در انتخابات را دارند.

سزاوار است امید آنها با روشنگری توام با حوصله، احیا شود تا بتوانند رای محترم خود را در صندق انتخابات (سرمایه گذاری بزرگ ملی برای امنیت و آبادانی و اقتدار کشور) بیندازند.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.