حماس: ادعای رژیم اسرائیل مبنی بر وجود عناصر مقاومت در مدرسه الجاعونی دروغ است

جنبش مقاومت اسلامی (حماس) ادعای رژیم صهیونیستی مبنی بر وجود عناصر مقاومت در مدرسه الجاعونی در اردوگاه آوارگان فلسطینی در شهر النصیرات در نوار غزه را دروغ و گمراه کننده دانست.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز به نقل از ایرنا  به نقل از خبرگزاری فلسطینی «صفا»، حماس با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که ادعای ارتش رژیم اشغالگر اسرائیل مبنی بر حضور اعضای مقاومت در مدرسه الجاعونی متعلق به آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی (آنروا) که در آن قتل عام فجیع انجام داده، دروغ و فریب کامل است.

حماس افزود: رژیم صهیونیستی از طریق این ادعاهای دروغ تلاش می‌کند تا افکار عمومی را فریب دهد و اهداف نسل کشی مردم فلسطین و از بین بردن پایه‌های زندگی در غزه را در برابر افکار عمومی جهان پنهان کند.

در بیانیه حماس آمده است که هدف قرار دادن و تخریب هدفمند ۱۹۰ پناهگاه آوارگان، مدارس و تاسیسات آنروا و کشته شدن صدها نفر در داخل آنها از جمله کودکان، زنان و سالمندان ماهیت اهداف جنایتکارانه کابینه رژیم اشغالگر اسرائیل و سعی آن برای از بین بردن این مراکز و به دام انداختن بیشترین تعداد غیرنظامیان بی دفاع در داخل آنها در پیشبرد جنگ نسل کشی فاشیستی علیه مردم فلسطین را تائید می کند.

حماس ادامه داد: رفتار و قتل عام علیه شهروندان بی دفاع فلسطین و سیاست تخریب زیرساخت‌ها و تاسیسات سازمان ملل متحد و آنروا، جنایات جنگی و نقض فاحش قوانین بین المللی ارزیابی می‌شود و مستلزم موضع گیری روشن جامعه جهانی و محکومیت این جنایات و تلاش برای متوقف کردن آنها و محاکمه رهبران رژیم اشغالگر صهیونیستی به عنوان عاملان این جنایات است.

دفتر رسانه‌های دولتی در غزه شنبه شب گزارش داد که در قتل عام جدیدی که توسط نظامیان رژیم صهیونیستی در حمله به مدرسه الجاعونی در اردوگاه النصیرات در نوار غزه که هفت هزار آواره فلسطینی در آن مستقر هستند اتفاق افتاد، ۱۶ نفر شهید و بیش از ۷۵ فلسطینی زخمی شدند.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.