مقاومت فلسطین: تسلیم آتش‌بس مشروط با اسرائیل نمی‌شویم

نماینده حماس در لبنان احمد عبدالهادی امروز شنبه در پی جنایت جدید رژیم صهیونیستی در خان‌یونس با دردناک توصیف کردن آن تاکید کرد این جنایات، مردم و رهبری مذاکره‌کننده را به تسلیم وادار نمی‌کند.

به گزارش پایگاه خبری هادی نیوز به نقل از فارس :نماینده جنبش حماس در لبنان در گفت‌وگو با شبکه المیادین تصریح کرد که رژیم اشغالگر نمی‌تواند مردم فلسطین را به تسلیم وادار کند مردمی که «تصمیم گرفته‌اند در کنار مقاومت بایستند و در کنار آن پایداری کنند».وی تاکید کرد که اشغالگر با ارتکاب جنایات بیشتر نمی‌تواند مردم فلسطین و رهبری مذاکره‌کننده آن را به تسلیم وادارد. رهبری مذاکره‌کننده فلسطینی از این کشتارها رنج می‌برد، اما تسلیم شرایط رژیم اشغالگر و دولت همدست آن یعنی آمریکا نخواهد شد.احمد عبدالهادی تاکید کرد که جنایت امروز اسرائیل در خان‌یونس ده‌ها شهید و مجروح برجای گذاشت که بیانگر شکست تلخ اشغالگران و به مخمصه افتادن آنها در میدان است. از سوی دیگر، عضو دفتر سیاسی در جبهه خلق برای آزادی فلسطین مروان عبدالعال در گفت‌وگو با المیادین تصریح کرد که مقاومت با آتش‌بس مشروط موافقت نخواهد کرد و اشغالگران توهم دارند که می‌توانند به چنین امری دست یابند. وی با اشاره به اینکه رژیم اشغالگر بیش از آنکه برنامه داشته باشد، جنون کشتار دارد و تنها زبان جنایت را می‌فهمد، افزود: «اشغالگر با هر قتل عامی که انجام می‌دهد، چهره واقعی خود را آشکار می‌کند».عبدالعال تاکید کرد که مذاکره‌کننده فلسطینی با وجود قتل‌عام‌های اسرائیل از موضع قدرت عمل می‌کند، زیرا او «تنها به مقاومت در غزه تکیه نمی‌کند، بلکه به بیش از یک جبهه حمایتی متکی است».
این در حالی است که ظهر امروز رژیم صهیوینستی با بمباران اردوگاه‌های آوارگان در نزدیکی تقاطع النص در منطقه مواصی خانیونس در جنوب نوار غزه، مرتکب جنایت تکان‌دهنده جدیدی شد و بر اساس آمار اولیه موجب شهادت ده‌ها نفر شد. دولت غزه طی بیانیه‌ای اعلام کرد این حمله به قدری بزرگ بوده که نیروهای امدادی همچنان در حال خارج کردن شهدا از زیر آوارها و انتقال مجروحان به بیمارستان هستند.براساس این بیانیه، بیمارستان‌های غزه ظرفیت گنجایش این تعداد شهید و مجروح را ندارند، چراکه بسیاری از مراکز درمانی غزه طی ماه‌های گذشته در حملات رژیم صهیونیستی از کار افتاده‌اند و از تجهیزات لازم برخوردار نیستند.
 

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.