بسته خبر کوتاه

...

 

* یک پایگاه اینترنتی وابسته به جداشدگان از منافقین، از ورود «علی صفوی» منافق و کماندوی خصوصی صدام برای آموزش تروریست‌ها به سوریه خبر داد. گروهک تروریستی منافقین به‌ گمان خود، ضمن در نظر داشتن الگویی شبیه ارتش آزاد سوریه برای ایجاد آشوب و درگیری در ایران و برای رسیدن به این مقصودش، به‌تازگی تروریست‌های موسوم به ارتش آزاد سوریه را همکار راهبردی خود معرفی کرده و با اعزام با تجربه‌ترین افراد تروریست خود به سوریه، درصدد است از نبرد داخلی سوریه به سود اهداف شوم خود بهره‌برداری کند.

*  فائزه هاشمی به‌تازگی به منظور ملاقات با یکی از زندانیان مرتبط با منافقین، به زندان اوین مراجعه کرده که با مخالفت مسئولان مربوط، این ملاقات انجام نشده است. زندانی مذکور علاوه بر ارتباط با منافقین، سابقه سرقت مسلحانه نیز دارد!

* صهیونیست‌هاي افراطی با صدور فراخوانی، خواهان یورش فراگیر صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی شدند. در مقابل، علما و شخصیت‌هاي فلسطینی نیز اهالی بیت‌المقدس را به حضور گسترده در این مکان و جلوگیری از هرگونه تعرض به مسجدالاقصی دعوت کردند. در ضمن برنامه‌هاي اعلام شده سازمان‌ها و مؤسسات صهیونیستی به مناسبت چهل‌وششمین سالگرد اشغال قدس شریف، خبرها از تشدید قریب‌الوقوع تدابیر و برنامه‌هاي صهیونیست‌ها برای یهودی‌سازی مسجدالاقصی و تثبیت حاکمیت آن‌ها بر قدس شریف حکایت می‌کند.

* رژیم صهیونیستی با ترکیه و چند کشور عربی به تفاهم رسیده است تا در مقابل موشک‌های بالستیک ایران، طرحی را با همکاری یکدیگر برای دفاع از خود آغاز کنند. روزنامه صهیونیستی «جروزالم‌پست» به نقل از «ساندی‌تایمز» نوشت: «اسرائیل و ترکیه و سه کشور عربی درباره ساخت سپر موشکی و دفاعی به توافقاتی رسیده‌اند تا در مقابل موشک‌های بالستیک، از خودشان دفاع کنند. خبرها حاکی از آن است که این ابتکار عمل بین اسرائیل، ترکیه، عربستان، اردن و امارات بوده تا در برابر ایران، سپر دفاعی بسازند.» ساندی‌تایمز نوشت: «این گروه که به گروه 1+4 مشهور شده‌اند، برنامه دارند با آمریکا نیز در این زمینه همکاری‌هایی انجام دهند.»     

* وزارت خارجه امارات بار دیگر در عملی گستاخانه با انتشار بیانیه‌ای، بازدید یک هیئت از مجلس شورای اسلامی ایران از جزایر سه‌گانه ایرانی در خلیج‌فارس را محکوم کرده است. این وزارت‌خانه در بیانیه خود مدعی شده سفر نمایندگان مجلس ایران، «نقض آشکار حاکمیت امارات» بوده است. گفتنی است کل عمر کشوری به‌نام امارات از درخت‌های چنار خیابان ولی‌عصر تهران کمتر است!

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.