اعترافات جالب یک کهنه‌جاسوس!

تحرکات تروریست‌های داعش که نزدیک است دامنگیر اربابان آن‌ها نیز شود، موجب اعترافات جالب این روزهای غربی‌ها شده است.

 

تحرکات تروریست‌های داعش که نزدیک است دامنگیر اربابان آن‌ها نیز شود، موجب اعترافات جالب این روزهای غربی‌ها شده است. در جدیدترین نمونه از این اعترافات، رئیس سازمان جاسوسی انگلیس (ام‌ای 6) غرب را مسئول قدرتمند شدن گروه تروریستی داعش و مشکلات به وجود آمده در اثر وجود این گروه دانست. «جان ساورز» در مصاحبه با روزنامه «فایننشال تایمز» گفت: سیاست‌های اشتباه غرب در قبال سوریه، از جمله مداخله نامناسب در مسئله سوریه، موجب بغرنج‌تر شدن وضعیت داعش در منطقه آسیای غربی(خاورمیانه) شده است.»

 وی در مورد سیاست‌های سازمان‌های اطلاعاتی اروپا در چنین مواردی در آینده نیز اظهار داشت: «ما به این نتیجه رسیده‌ایم که در آینده باید بسیار سریع‌تر و دقیق‌تر وارد عمل شویم!» رئیس سازمان جاسوسی انگلیس با انتقاد از سیاست‌های غربی در مورد خاورمیانه[غرب آسیا و شمال آفریقا] گفت: «نباید اجازه داد جریان‌های انقلابی در کشورهای خاورمیانه ایجاد شود»!

 ساورز با نشان دادن کینه عمیق خود از انقلاب اسلامی ایران و حوادث بیداری اسلامی تأکید کرد: «ما پیش از این، نتیجه انقلاب در خاورمیانه را در انقلاب اسلامی ایران و اخیراً در انقلاب مصر دیدیم. بنابر این نباید اجازه تکرار این مسائل داده شود.»

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.