پسرم عاشق نظام جمهوري اسلامي بود

در پي درگذشت مرتضي پاشايي، خواننده جوان موسيقي پاپ، عده‌اي با برگزاري برخي تجمعات بدون مجوز، حاشيه‌هايي ايجاد کرده‌اند که باعث شد مدير برنامه‌ها و خانواده مرتضي پاشايي با صدور بيانيه‌ای مواضع رسمي‌شان و توضيحاتي را درباره اين حواشي ارائه کنند.

 

در متني که در اختيار رسانه‌ها قرار گرفته، آمده است: «از همه ملت ايران و طرفداران مرتضي پاشايي که در غم خانواده آن مرحوم سهيم هستند، تشکر مي‌کنيم و بر خود لازم مي‌دانيم چند نکته مهم را اعلام داريم:

1- طرفداران مرتضي پاشايي کساني هستند که شفاي وي را از طريق برگزاري زيارت عاشورا و دعاي توسل مي‌خواستند.

2- شخص مرتضي پاشايي عاشق اهل بيت[ع] و اسلام و معنويت و مردم بود.

3- خانواده و خاندان مرتضي پاشايي افرادي در خط انقلاب و نظام مقدس جمهوري اسلامي و از مريدان اهل بيت[ع] هستند.»

همچنين پدر مرتضي پاشايي به خبرنگار مهر گفت: ما از اينکه برخي افراد از ابراز احساسات مردم سوءاستفاده کرده و برخي اجتماعات را به حاشيه کشانده‌اند، بسيار متأسفيم و مي‌دانيم که طرفداران واقعي پسرم خواستار ايجاد هيچ نوع حاشيه‌اي نيستند. وي همچنين از همه مردمي که پسرش را در دوران بيماري تنها نگذاشتند و از زمان درگذشت وي نيز دلسوزانه در غم آن‌ها شريک بودند، قدرداني کرد.

وي ادامه داد: من و خانواده‌ام همه تا پاي جان براي انقلاب جانمان را مي‌دهيم. از عده‌اي که در اين شرايط سعي دارند سوءاستفاده کرده و پسر من را بدنام کنند، مي‌گويم: نکنيد. خواهش مي‌کنم بگذاريد روح مرتضي در آرامش باشد. وي با بيان اينکه تمام خانواده ما مداح بوده، ادامه داد: مرتضي از کودکي عاشق اسلام بود و روزي که در بيمارستان بستري شد، قرار بود به کربلا برود؛ اما نشد. پدر مرحوم پاشايي تصريح کرد: شما را به نمازهاي شبي که مرتضي پسرم مي‌خواند، قسم مي‌دهم که با سوء‌استفاده، نام پسرم را لکه‌دار نکنيد و روحش را عذاب ندهيد. اين خواننده جوان صبح جمعه 23 آبان‌ماه پس از يک دوره مبارزه با بيماري سرطان، دار فاني را وداع گفت.

تحلیل‌: چندی است افراد معلوم‌الحال برای ایجاد چالش سیاسی به برخی اتفاقات اجتماعی توسل می‌جویند. این حرکت جدید که جنبه تکرار پیدا کرده، حاکی از مشکوک بودن و ارتباط آن با گروه‌های مزدور داخلی و خارجی است که هوشیاری و دقت نیروهای امنیتی را می‌طلبد.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.