فراموشکاری عامدانه منتجب‌نیا درباره خیانت‌های مجلس ششم!

«رسول منتجب‌نیا»عضو حزب اعتماد ملی کروبی در نشستی که سازمان دانشجویان حزب اسلامی کار با عنوان «مجلس، جوانان و احزاب» برگزار کرد، با بیان اینکه ...

 

«رسول منتجب‌نیا»عضو حزب اعتماد ملی کروبی در نشستی که سازمان دانشجویان حزب اسلامی کار با عنوان «مجلس، جوانان و احزاب» برگزار کرد، با بیان اینکه «مجلس فعلی کلکسیون تمام اشتباهات و نقص‌های مجالس گذشته است»! ابراز عقیده کرد: «من به‌عنوان یک مجلسی می‌گویم که اگر مجالس نه‌گانه کشور را مقایسه کنیم، انصافاً از هر جهت این مجلس را نسبت به مجالس دوره‌های گذشته پایین‌تر می‌دانم. البته زمانی ما اصلاح‌طلبان مقداری کم‌لطفی کردیم و کنار کشیدیم و البته شاید دلیل‌مان این بود که نمی‌گذارند؛ اما اگر هم‌اکنون اقلیت قوی در مجلس داشتیم شاهد چنین مجلسی نبودیم. همه دارند چوب این موضوع را می‌خورند، به هر حال باید کاری کنیم که مجلس آینده به جایگاه اصلی خود برگردد.»

تحلیل‌: این سخنان منتجب‌نیا در حالی است که به اعتراف بسیاری از همین اصلاح‌طلبان، مجلس ششم اصلاحات، بدترین مجلس بوده است که هزینه‌های زیادی حتی بر روی دست اصلاحات گذاشته است. گفتنی است در این مجلس بود که مزروعی فراری در شیطنتی خائنانه، با ادعای واهی پنهانکاری کشورمان در بحث هسته‌ای - در بین سخنانش در مجلس ششم- ، بهانه لازم را در این زمینه به غربی‌ها داد که تا به امروز نیز هزینه‌های زیادی بر کشور وارد ساخته است. همچنین این مجلس با تحصن نمایندگان تندرو اصلاح‌طلبش، هزینه‌های زیاد دیگری بر کشور وارد کرد. این دو اقدام، تنها بخشی از خیانت‌های اصلاحاتی‌های مجلس ششم و دوستان هم‌جناحی آقای منتجب‌نیا است! اما ظاهراً ایشان این خیانت هم‌حزبی‌هایش را فراموش کرده و از این روست که امروز، مجلس نهم را اینچنین متهم می‌کند!

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.