به نام دانشجو به کام فتنه‌گران!

در حالي كه مراسم گراميداشت 16آذر امسال در فضايي غیر دانشجویی و بدون حضور و سخنراني بسیاری از تشكل‌هاي دانشجويي مهم برگزار شد، براي اولين بار، نماينده سازمان دولتي جهاد دانشگاهي در حضور رئيس‌جمهور سخنراني كرد!

 

 

«ب.م» كه فرزند خانم «الف. ب» از اعضاي فعال حزب منحله مشاركت و معاون اجتماعي وزير كشور در دولت خاتمي است، در حالي به‌عنوان  نماينده جهاد دانشگاهي به ايراد صحبت پرداخت كه در فتنه 88 در موضع‌گيري‌هاي تند سياسي خود، خواستار «مبارزه مسلحانه» عليه جمهوری اسلامي شده بود!

   وي که به‌عنوان نماينده اين نهاد در مراسم دیروز حضور داشت، در سال‌هاي اخير به‌دلیل اشتغال به تحصيل، در جهاد دانشگاهي فعاليتي نداشته و هم‌اينك نيز به‌عنوان كارمند جهاد دانشگاهي در وزارت علوم، تحقيقات و فناوري «مأمور» است. وي همچنين به‌تازگی با اصرار رئيس فعلي جهاد دانشگاهي قرار بود به‌عنوان رئيس يكي از سازمان‌هاي فرهنگي جهاد دانشگاهي منصوب شود كه با توجه به منفي بودن استعلام نامبرده، موضوع منتفی شد. این فعال فتنه در سخنان روز گذشته خود، فضاي دانشگاه‌ها را در سال‌هاي اخير «فضايي امنيتي توأم با بي‌اعتمادي و انگ‌زني» توصيف كرد!  حال سؤال اساسي از گردانندگان اين مراسم و به‌ویژه از رئيس جهاد دانشگاهي اين است که با وجود تأکیدات فراوان مبنی بر مرزبندی شفاف با فعالان فتنه، چگونه يك فعال فتنه كه به‌تازگی به دليل فعاليت‌هاي سياسي عليه نظام، نتوانسته حداقل صلاحیت‌های لازم را کسب کند، به‌عنوان نماينده يك نهاد انقلابي به سخنراني مي‌پردازد؟

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.