بازخوانی فتنه از زبان رئیس ستاد انتخابات وقت

«کامران دانشجو» رئیس ستاد انتخابات در سال88،شاید بهترین فردی باشد که بتواند تمام مسائل انتخاباتی آن روزهای کشور را بازگو کند.

 

«کامران دانشجو» رئیس ستاد انتخابات در سال 88، شاید بهترین فردی باشد که بتواند تمام مسائل انتخاباتی آن روزهای کشور را بازگو کند.وی به‌تازگی در گفت‌وگو با یک پایگاه خبری درباره فتنه 88 می‌گوید: «ساعت 11 شب که هنوز رأی‌گیری در حال انجام بود و هیچ آرایی شمارش نشده بود، موسوی اعلام پیروزی کرد. پس از اعلام پیروزی موسوی، من به‌عنوان رئیس ستاد انتخابات به این جمع‌بندی رسیدم که قصد فضاسازی دارند.» دانشجو همچنین درپاسخ به این پرسش که «آیا فرصت اعتراض به کاندیداهای معترض داده شد؟»،گفت:«در جلسه‌ای که با مقام معظم رهبری داشتیم،ایشان فرمودند:هر کس نسبت به هر کدام از صندوق‌ها که اعتراض دارد،اعلام کند که 10 درصد آرا بازشماری شود و اگر اختلاف فاحشی وجود داشت، تمام صندوق بازشماری شود، ولی هیچ‌کدام از نامزدها جز محسن رضایی درخواست بازشماری نکردند»!

وی افزود:من نمی‌خواهم قضاوت کنم چون کار من نیست، ولی تحلیلم این است که ساعت 11 شب موسوی چطور اعلام کرد که برنده شده است؟ یا از پیشبرنامه‌ای داشته یا از جایی اطلاعات غلط گرفته است...اینکه نخواستند صندوق‌ها بازشماری شود، یعنی تصمیم خود را گرفته بودند و تصمیم هم بازشماری صندوق‌ها نبود، بلکه این بود که انتخابات را در دور باطل بیندازند؛ زیرا بر فرض، اگر دوباره انتخابات برگزار شود، باز هم بازنده اعتراض می‌کرد و باز هم باید انتخابات مجدد تکرار می‌شد. دانشجو در ادامه با انتقاد از برخی خواص گفت: «برخی از خواص ما هنوز در رابطه با فتنه اعلام موضع نکردند. چرا؟ خواص ما حتی کلمه فتنه را نیز به کار نمی‌برند و می‌گویند حادثه و اتفاق.در حالی که حادثه و اتفاق، برنامه‌ریزی‌ نشده است،ولی در سال 88 فتنه با برنامه‌ریزی انجام شد.انگار بگویند جنگ جمل حادثه است در حالی که فتنه بود.برخی توصیه می‌کنند که فتنه را فراموش کنید، در حالی که یکی از شاخصه‌های فتنه این است که هم می‌تواند خود را بازسازی کند، هم مدعی می‌شود...»

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.