پاسخ به لجن‌پراکنی همکار داخلی صهیونیست‌ها علیه سپاه

حسین قدیانی در یادداشتی با عنوان «سلمان و ابوذر فاسد نمی‌شوند، فکری به حال طلحه و زبیر کنید» به مطلب توهین‌آمیز یک پایگاه اینترنتی داخل پاسخ داد.

 

وی در بخشی از یادداشتش نوشت: «نخیر حضرت مستطاب! سلمان و ابوذر با قدرت، فاسد نمی‌شوند، شما فکری به حال طلحه و زبیر کنید! دیشب آن عکس معروف کربلای پنج را دیدم، دلم گرفت! از غربت سلمان‌ها و ابوذرها دلم گرفت! بیرون مرزها داعش در فکر بریدن سر شیربچه‌های دلاور سپاه است، اینجا هم در داخل، عده‌ای به خیال خود تکه‌پرانی می‌کنند. باکی نیست! سهم بچه‌های جنگ همین طعنه‌هاست.»

گفتنی است به‌تازگی مدیر گروه «رسانه‌ای خبر» این پایگاه، در مطلبی اهانت‌آمیز، ضمن توهین به سلمان و ابوذر، صحابی بزرگ پیامبر(ص)، همنوا با رسانه‌های ضدانقلاب و بیگانه به سپاه تاخت.

خود این فرد درباره سابقه‌اش در مصاحبه‌ای گفته است: «قبل از انقلاب و پیش از حزب رستاخیر، سه حزب ایران نوین، مردم، پان‌ایرانیست فعالیت داشتند. به‌واسطه علاقه به کار مطبوعاتی همزمان با هر سه ارگان این حزب‌ها، روزنامه ایران نوین، روزنامه مردم و روزنامه خاک و خون همراه با درس خواندن همکاری می‌کردم.»! گفتنی است حزب ایران‌نوین را حسنعلی منصور، نخست‌وزیر محمدرضاشاه و عامل تصویب قانون ننگین کاپیتولاسیون تأسیس کرده بود که پس از اعدام انقلابی منصور، امیرعباس هویدا، نخست‌وزیر بهائی، دبیرکل این حزب شد. حزب مردم نیز تحت رهبری اسدالله علم فعالیت می‌کرد.فرد مذکور همچنین جزو مدیران روزنامه آیندگان بوده است. حضرت امام(ره) پس از توقیف این روزنامه فرمودند: «روزنامه آیندگان همان بود که با دشمن‌های ما روابط داشت. توطئه بود در کار و با صهیونیست‌ها روابط داشت. از آن‌ها الهام می‌گرفت و بر ضد‌ منافع مملکت و کشور می‌نوشت.» حال باید پرسید که چرا ته‌مانده‌های احزاب طاغوتی پیش از انقلاب و رسانه‌هایی چون آیندگان که از سوی عوامل رژیم صهیونیستی اداره می‌شده است، هنوز در کشور فعال هستند؟!

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.