فراتر از بی‌بصیرتی؟!

سخنان ناپخته و ناشی از بی‌بصیرتی علی مطهری در نطق پیش از دستورش در جلسه دیروز مجلس که با واکنش قاطبه نمایندگان مواجه شد و دل بسیاری از دلسوزان نظام و انقلاب را سوزاند، در عوض با استقبال گسترده پایگاه‌ها و رسانه‌های دیداری و شنیداری معاند نظام و بیگانگان مواجه شد و دست و کف دشمنان جمهوری اسلامی را به‌دنبال داشت!

 

در اینجا، به بخشی از بازتاب‌ها و تعریف و تمجیدهای این رسانه‌های مغرض از مطهری می‌پردازیم.

پایگاه ضدانقلابی کلمه در این زمینه نوشت: «علی مطهری، نماینده شجاع مردم تهران(!) که صبح امروز برای قرائت نطق خود پشت تریبون مجلس شورای اسلامی قرار گرفته بود، مورد حمله نمایندگانی قرار گرفت که نمی‌خواستند مطالبه عمومی رفع حصر و درخواست بازگشت حاکمیت به قانون اساسی، از تریبون خانه ملت به گوش ملت برسد...»!

بی‌بی‌سی فارسی که نقش زیادی در فتنه 88 و حمایت از سران فتنه و فتنه‌گران داشت نیز با استقبال از سخنان مطهری و بزرگ‌نمایی تنش جلسه روز گذشته مجلس، با شیطنت گفت: «حصر خانگی رهبران اعتراض‌ها، به خواست آیت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر ایران و با مصوبه شورای‌عالی امنیت ملی ایران صورت گرفته و هدف آن، جلوگیری از ادامه اعتراضات خیابانی بوده است.»!

صدای آمریکا وابسته به سازمان سیا نیز در تیتری شیطنت‌آمیز با عنوان «حمله نمايندگان تندروی مجلس به علی مطهری» به استقبال سخنان مطهری رفت و گفت: «علی مطهری طی هفته‌های گذشته بارها به حصر خانگی موسوی و کروبی با حکم شورای امنیت ملی اعتراض کرده و آن را خلاف قانون اساسی خوانده است. او خواستار محاکمه رهبران معترضان سال ۸۸شده است و محمود احمدی‌نژاد و تلویزیون رسمی جمهوری اسلامی را نیز از مقصران اعتراضات سال ۸۸ می‌داند.»

پایگاه فتنه‌گر سحام نیوز حامی کروبی نیز  با حمله به نمایندگان معترض به سخنان مطهری به افشای سوابق خطرناک(!) این نمایندگان پرداخت و با تخطئه این نمایندگان نوشت: «به محض اینکه این نماینده شجاع در نطق خود درباره حصر موسوی و کروبی سخنانی را مطرح کرد، با شعارهای نمایندگان تندرو از جمله مرگ بر ضدولایت فقیه و مرگ بر فتنه‌گر و مرگ بر منافق و... مواجه شد. در این بین، برخی همکارانش به سمت او حمله‌ور شدند و با حمله و درگیری خواستند مطهری را از تریبون به پایین بکشند... و نگذاشتند این نماینده مردمی از حق قانونی خود برای اظهارنظر در همه امور کشور بهره‌مند شود.»!

علی مطهری که ظاهراً این روزها به معروفیت و جلب‌توجه دیگران حتی بیگانگان عشق می‌ورزد، در خفا به خود پاسخ دهد که در ازای این بی‌بصیرتی‌اش، چه از دست داده و چه به دست آورده است؟!

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.