دشمن به نزدیکان بزرگان طمع کرده است!

سیدمحمدجواد هاشمی‌نژاد، فرزند شهید هاشمی‌نژاد، درباره سخنان حاشیه‌ساز علی مطهری درباره مسئله حصر و فتنه 88 در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:...

 

 سیدمحمدجواد هاشمی‌نژاد، فرزند شهید هاشمی‌نژاد، درباره سخنان حاشیه‌ساز علی مطهری درباره مسئله حصر و فتنه 88 در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: برخی از چهره‌ها در طول انقلاب اسلامی تحت تأثیر جریان‌های نفوذی قرار گرفتند، به‌ویژه کسانی که تحت تأثیر بیت‌ها بودند، مانند آقای منتظری که دشمن و کسانی که دستشان به خون ملت آغشته است، به‌مرور از طریق دفتر آقای منتظری درون ایشان نفوذ کردند و منتظری مبلّغ آن‌ها شد و در واقع، حرف خود را از زبان آن‌ها زد. فرزند شهید هاشمی‌نژاد خاطرنشان کرد: کسی که روزی جزو اصحاب و یاران انقلاب بود، در نهایت، مقابل امام ایستاد و متأسفانه این شیوه، گاه موفق بوده است و بیت‌ها و نزدیکان بزرگان، یکی از مراکز و محلاتی است که دشمن در آن‌ها طمع کرده است. هاشمی‌نژاد خاطرنشان کرد: در سال 88 دشمن به‌مرور سعی کرد عناصر خود را در کنار بزرگان این انقلاب بکارد و تجربه‌ای را که در مورد آقای منتظری بود، در سال 88 تکرار کرد و سران جریان فتنه متأسفانه تحت تأثیر این جریان و روبه‌روی نظام قرار گرفتند. وی افزود: این کارکرد دشمن است و از این کارکرد خودش دست بر نخواهد داشت و هجمه‌ای که بعد از چندین سال از حصر خانگی موسوی و کروبی آغاز شده است، در همین راستا است و جریان نفاق تلاش دارد از همان تجربه خود استفاده کند.

 فرزند شهید هاشمی‌نژاد با بیان این موضوع که دشمن این‌بار سعی کرده است تا از طریق نفوذ در وابستگان بزرگان و بیت‌های آن‌ها به نقشه‌های جدید خود دست پیدا کند، خاطرنشان کرد: نظر کسانی که پشت پرده هستند، خود افراد محصور شده و دلسوزی برای آن‌ها نیست و اصل کار، رودررو قرار دادن برخی از جریان‌ها با نظام است.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.