واکنش رسانه‌‌های زنجیره‌ای به موضع انقلابی آهنگران

پس از انتقاد حاج‌صادق آهنگران از قدم زدن ظریف با وزیر خارجه آمریکا که خوی استکباری آن‌ها بارها برای ملت ایران ثابت شده برخی رسانه‌‌های اصلاح‌طلب با انتشار بیانیه‌ای دروغین، به تکذیب این انتقاد آهنگران پرداختند.

 

  از همین‌رو حاج‌صادق آهنگران روز گذشته بیانیه منتشرشده برخی رسانه‌‌های زنجیره‌ای اصلاح‌طلب را تکذیب کرد و اظهار داشت: بیانیه منتسب به بنده که امروز در برخی رسانه‌ها بازتاب داده شد، به هیچ‌وجه از سوی اینجانب منتشر نشده و بنده کاملاً از این موضوع بی‌اطلاع هستم. وی همچنین انتشار هر گونه بیانیه‌ای از سوی خود مبنی بر تکذیب خبر مذکور را رد کرد و آن را ساخته ذهن کج‌اندیش برخی رسانه‌ها دانست.

گفتنی است حاج‌صادق آهنگران به‌تازگی در مصاحبه با یک پایگاه خبری محلی در اهواز، به‌شدت از رفتار محمدجواد ظریف در مذاکرات و به‌ویژه قدم زدن وی با وزیر امور خارجه آمریکا انتقاد کرده بود. آهنگران که از محبوبیت ویژه‌ای نزد مردم به‌خصوص در بین رزمندگان سال‌‌های دفاع مقدس برخوردار است، سخنانش به‌سرعت در سطح رسانه‌‌های کشور منعکس شد و شمار زیادی از پایگاه‌‌های خبری و خبرگزاری‌ها به بازتاب انتقادات وی پرداختند. طبیعی بود که موضع انقلابی و صریح این مداح معروف، به مذاق اصلاح‌طلبان خوش نیاید و از همان زمان، قابل پیش‌بینی بود که رسانه‌‌های منسوب به این جریان سیاسی در قبال آن واکنش نشان دهند. به همین دلیل، آنان بیانیه‌ای را در شبکه‌‌های اجتماعی به نقل از رسانه‌‌های مختلف اصلاح‌طلب منتشر کردند که به تکذیب مصاحبه انتقادی آهنگران اشاره داشت!

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.