چرا فکت‌شیت ایرانی را منتشر نمی‌کنند؟!

مهرداد بذرپاش، عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی با حضور در برنامه چرایی مذاکره برای رسیدن به یک تفاهم با عنوان «از رنجی که می‌بریم» به سخنرانی پرداخت..

 

 مهرداد بذرپاش، عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی با حضور در برنامه چرایی مذاکره برای رسیدن به یک تفاهم با عنوان «از رنجی که می‌بریم» به سخنرانی پرداخت؛ این برنامه به همت انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران برگزار شد. وی در ابتدای سخنان خود با بیان اینکه سخنان ما برای تصحیح روند کار است، گفت: برخی اصرار دارند مرتب با تحقیر افرادی که نگران منافع ملی و اتفاقات خاصی هستند که در کشور صورت می‌گیرد،  نگذارند صدای آنان شنیده شود.

بذرپاش با اشاره به برنامه‌های متعدد آمریکا همزمان با مذاکرات هسته‌ای گفت: آمریکا همزمان با مذاکره، قیمت نفت را کاهش می‌دهد. ساده‌اندیشانه است که فکر کنید، عربستان به یک‌باره قیمت نفت را پایین آورده است. بذرپاش در ادامه گفت: عربستانی که این دوستان دیروز از آن دفاع می‌کردند و مدعی بودند اگر حاج‌آقا فلانی یک سفر کند مشکلات حل خواهد شد! ما می‌خواهیم الآن یک سفر تشریف ببرند.

بذرپاش با اشاره به فکت‌شیت آمریکا درباره بیانیه لوزان هم گفت: «اگر درست باشد که یک فاجعه است و اگر نادرست است، چرا آقایان آن را تکذیب نمی‌کنند و چرا فکت‌شیت ایرانی را منتشر نمی‌کنند و یا چرا دیگر اعضای 1+5 فکت‌شیت آمریکا را تکذیب نکردند».

وی در ادامه تصریح کرد: «وقتی ما به بیانیه لوزان استناد می‌کنیم، آقایان می‌گویند صبر کنید در تیرماه درست می‌شود. حال ما به آقایان می‌گوییم، شما چرا صبر نکردید تا 10 تیر توافق نهایی را منتشر کنید.»!

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.