حضور مرموز فتنه‌گران در دانشگاه!

درحالی‌که انتظار می‌رفت با تغییر در وزارت علوم، شاهد افزایش رشد علمی در دانشگاه‌ها باشیم، برخی از دانشگاه‌ها همچنان به دنبال سیاسی‌کاری بوده و از مسیر علمی فاصله گرفته‌اند‌.

در سال‌های اخیر دیده شده است، برخی از دانشجونماها در ارتباط با شبکه‌های ضدنظام و معاند، به پیاده‌نظامی برای پیش‌بردن اهداف بیگانگان در کشور می‌شوند‌. این افراد در ابتدا با پیگیری مطالبات صنفی، دانشجویان را به صحنه کشانده و با مطرح‌کردن این امور، در نهایت تجمعات را به اسم تجمعات سیاسی در رسانه‌های بیگانه مطرح کرده و خواسته‌های آنها را برآورده می‌کنند‌، به‌گونه‌ای‌که از سال 92 تاکنون این تجمع‌ها در برخی از دانشگاه‌ها شدت گرفته است. یکی از دانشگاه‌هایی که از آذر ماه 92 توانسته است خوراک خبری رسانه‌های بیگانه و ضدانقلاب را فراهم کند،‌ دانشکده هنر تهران است که از همان موقع با پیگیری اهداف سیاسی، بسیاری از کلاس‌های درسی را به تعطیلی کشاند و به برخی از مسئولان نظام و دانشگاه توهین‌های زیادی کرد‌.

آنچه در این میان جالب توجه است، حضور دو تن از دانشجویان در جایگاه رهبر اغتشاشات دانشجویی این دانشگاه با نام‌های «د‌.ا» و «ب‌.گ» پس از فارغ‌التحصیلی در این دانشگاه است‌. این دو تن که با احتساب سنواتی که بیش از حد مجاز در اختیار آنها قرار داده شده بود، از بهمن ماه سال گذشته تاکنون به‌صورت غیرقانونی در این دانشگاه حضور داشته و در پی سامان‌دهی اغتشاشات و تجمعات بعدی دانشجویان هستند‌.

یکی از این دانشجویان با توجه به اینکه مدرک ارشد رشته خود را از این دانشگاه دریافت کرده، دوباره در همان رشته در مقطع کارشناسی آزمون داده و در این دانشگاه پذیرفته شده است که این موضوع خلاف مقررات وزارت علوم است! از طرف دیگر، حراست فعلی این دانشگاه که با ریاست این دانشگاه رابطه فامیلی نزدیکی داشته، تاکنون امتیازات زیادی به این دانشجویان برای تدریس‌نکردن برخی از استادان و همراهی با این افراد در اجرای مراسم‌های فرهنگی در دانشگاه داده است‌.

دیدگاه ها

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.